Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سوپرجام فوتبال ایران بیان کرد: معمولا سوپرجام یک هفته زودتر از رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه لیگ نوزدهم به احتمال فراوان ۹ یا ۱۰ مرداد برگزار می‌شود برای سوپرجام هم تاریخ چهار مرداد را در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه اگر پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود، در آن صورت تکلیف برگزاری سوپرجام چه می‌شود، گفت: در آئین نامه برگزاری سوپرجام چنین موضوعی پیش بینی نشده است و اگر پرسپولیس قهرمان شود هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داده و درباره برگزار شدن یا برگزار نشدن سوپرجام تصمیم می‌گیرد.

فتاحی درباره اینکه در این صورت چه دلیلی دارد که او چهار مرداد را برای برگزاری سوپرجام اعلام می‌کند، گفت: ما نباید از الان دنبال، اما و اگر برویم. شاید پرسپولیس فینالیست جام حذفی یا قهرمان این رقابت‌ها نشود. به همین دلیل از الان تاریخ سوپرجام را مشخص کرده ایم تا مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: بهاروند: فشردگی مسابقات لیگ دلیل حذف استقلال و پرسپولیس نبود/باید کانون های هواداری فعلی را منحل کرد

انتهای پیام/

سوپر جام فوتبال ایران ۴ مرداد برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان