Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آماده ايم تعدادي از مغازه هاي منطقه را به مدت يک سال و به صورت رايگان در اختيار حادثه ديدگان آتش سوزي بازار تبريز قرار دهيم.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، محسن نريمان ضمن همدردي با فعالان سراي حادثه ديده بازار تبريز، اظهار داشت: با موافقت اعضاي هيئت مديره سازمان منطقه آزاد ارس، بخشي از مغازه هاي در اختيار سازمان به متقاضياني که محل کسب و کار آنها در حادثه آتش سوزي ايکي قاپيلار تبريز دچار حادثه شده است، واگذار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين مغازه ها به مدت يک سال به صورت رايگان و تنها با داشتن معرفي از استانداري آذربايجان شرقي در اختيار اين افراد قرار مي گيرد.
نريمان با اشاره به در پيش بودن فصل گردشگري ارس، تاکيد کرد: اميدواريم کسبه حادثه ديده بازار تبريز با استفاده از ظرفيت بازار ارس و آغاز فصل گردشگري، زودتر از حد انتظار به دوران رونق کسب و کار خود بازگردند.
وي گفت: فعالان تجاري بازار تبريز که در حادثه آتش سوزي بازار تبريز، متضرر شده اند، مي توانند با در دست داشتن نامه معرفي از استانداري آذربايجان شرقي به ساختمان اداري سازمان منطقه آزاد ارس واقع در جلفا مراجعه کنند.
در حادثه آتش سوزي دو هفته پيش سراي ايکي قاپيلار بازار تاريخي تبريز بيش از120مغازه اين سرا بين 50 تا 100 درصد آسيب ديده است.
6132/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)

 

 

 

منبع : ایرنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا