Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:29:22 GMT

کنایه بازیگر «کشتن مرغ مقلد» به سیاست‌های ترامپ

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۹۱۷

کنایه بازیگر «کشتن مرغ مقلد» به سیاست‌های ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جف دنیلز با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در گفتگو با نیکول والاس از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان پایان دموکراسی یاد کرد و گفت اگر مردم ترامپ را دوباره انتخاب کنند به سختی می‌توان دوباره به دموکراسی بازگشت.

این بازیگر که در نقش آتیکوس فنچ شخصیت مشهور «کشتن مرغ مقلد» در تئاتر برادوی روی صحنه رفته است، در این مصاحبه تلویزیونی سیاست‌های دونالد ترامپ را زیر نقد گرفت و به آنها اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «کشتن مرغ مقلد» که با اقتباس از رمان هارپر لی شکل گرفته و این روزها روی صحنه است به تبعیض نژادی در آلابامای در دهه ۱۹۳۰ می‌پردازد. فیلمی از این رمان در سال ۱۹۶۲ موفق به کسب جایزه اسکار شد.

این نمایش که بر مبنای نمایشنامه‌ای از ایرون سورکین روی صحنه رفته است، از ۱۳ دسامبر در حال اجرا است و با اجرای ۱۸ هفته‌ای بیش از ۷۰ میلیون دلار بلیت فروخته و پرفروش‌ترین نمایش آمریکایی در تاریخ شده است.

این نمایش بر عدالت در برابر تبعیض نژادی تکیه دارد و دنیلز معتقد است که بخش مهمی از مردم آمریکا در دوره ترامپ باید تصمیم بگیرند که در کدام سمت تاریخ ایستاده‌اند.

دنیلز که خود در میشیگان زندگی می‌کند گفت بخشی از جمعیت این شهر در زمان رأی‌گیری بی‌تفاوت عمل می‌کنند و برای وی واقعاً جای سوال دارد که رأی‌دهندگان فعال و باانگیزه این شهر کجا هستند.

این بازیگر نمایش «کشتن مرغ مقلد» و تبعیض نژادی را با شرایط امروز آمریکا و به ویژه دیدگاه‌هایی که حزب جمهوری‌خواه به تبلیغ آنها می‌پردازد مقایسه کرد و گفت اصلاً این داستان درباره حزب جمهوریخواه یا جناح‌های مرتبط با آن است.

وی افزود: این آخرین شانس ما برای نجات این حزب است و اگر ما نتوانیم حساب این حزب را از ترامپ جدا کنیم باید بگوییم پایان این حزب فرا رسیده است.

وی افزود: جوان‌ها باید وارد عرصه شوند و من می‌خواهم به آنها یادآوری کنم که: حالا این کشور شماست.

وی در ادامه گفت: مردم باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند یک آمریکای سفید داشته باشند یا اینکه تنوع نژادی محترم خواهد بود. باید در این باره تصمیم گرفت و اگر ترامپ دوباره انتخاب شد، بازگشت به دموکراسی بسیار سخت خواهد بود.

کد خبر 4623689

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ تئاتر برادوی بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس

رضا فزونی تصریح کرد: در حال حاضر نسل سی و یکم مرغ مادر بومی پارسه در مرکز اصلاح نژادی شمس آباد جوجه ریزی شده است و با توجه به روند پلاک گذاری جوجه‌ها، رکوردبرداری از این جوجه‌ها آغاز شده است. 

این مقام مسئول اظهار کرد: آمار‌های مربوطه بر اساس رکورد‌های گله مادری و اطلاعات شجره نامه و همچنین جوجه‌های نسل جدید برداشت و پس از تحلیل و ارزیابی آماری و اصلاح نژادی، انتخاب مرغ و خروس‌های والدی نسل بعد صورت می‌پذیرد. 

با توجه به بهبود قابل توجه صفات اقتصادی مرغان بومی که طی سنوات متمادی حاصل شده و از طرفی به دلیل پتانسیل ژنتیکی بالای تولیدی این نوع از مرغان که در سطح روستا‌ها توزیع شده است می‌توان به بخش قابل توجهی از نیاز‌های بازار تخم مرغ و گوشت سفید دست یافت

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید