Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: روز قدس باید نماد انسجام و وحدت مردم ایران در مقابل لشکرکشی و اعزام ناوگان های دشمنان به خلیج فارس شود تا بدانند فقط با دولت ایران سرو کار ندارند بلکه با ملت ایران روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سی امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز قدس که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز روز قدس فقط نماد برائت از دشمنان اسلام نیست بلکه در این روز انسجام و وحدت مردم و نظام باید به رخ دشمنان کشیده شود، مردم باید با عشق به کشور در این مراسم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: آمریکا در طول این چهار دهه انقلاب همواره با عوامل منطقه ای صدام، داعش، جنگ فرهنگی و اقتصادی به دشمنی با مردم ایران پرداخته ولی اکنون با اعزام 120 هزار نیرو مستقیم وارد میدان شده بنابرین در این برهه حساس مهم ترین مسئله نشان دادن انسجام و وحدت مردم به دشمنان است
وی در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان شیرین ترین اتفاق دوران دفاع مقدس زمانی رخ افتاد که اتحاد و انسجام همه نیروهای سیاسی، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم شکل گرفت.
الهی تبار در ادامه با اشاره به اینکه امسال گندم 10 درصد بیشتر از سال گذشته تولید می شود، بیان داشت: التزام به شعار سال (رونق تولید) باعث خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانان می شود و کشور را در مقابل تحریم ها مقاوم می کند.
وی اضافه کرد: تحریم ها شرایط را سخت کرده ولی با رونق تولید و ایستادگی و مقاومت می توانیم به خودکفایی برسیم و دشمن شکست دهیم.

**امام راحل (ره) به کشور عزت و سرافرازی داد
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت ممتاز امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام (ره) بر گردن کشور حق بزرگی دارد و ایستادگی ایشان در مقابل استبداد و استعمار باعث عزت و سرافرازی کشور شد.
الهی تبار در ادامه با اینکه رحلت امام (ره) تلخ ترین لحظه انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: باید جوانان را با شخصیت و کارهای بزرگ امام (ره) آشنا کرد.
وی در پایان گفت: برنامه های سالگرد وفات حضرت امام (ره) باید با هدف آشناسازی شخصیت ممتاز امام خمینی (ره) به جامعه به ویژه جوانان طراحی و برنامه ریزی شود.
3209/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور