Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:19:19 GMT

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۲۱۳

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت در دنیای امروز با توجه به نیاز جامعه، می‌توان گفت رشته مدیریت و بیزینس به یکی از بالاترین اولویت‌های مراکز آموزشی تبدیل‌ شده است. رشته مدیریت و تجارت در کشور استرالیا و در واقع تحصیل در استرالیا علاقه‌مندان بسیاری داشته و دانشگاه‌های استرالیا جزء بهترین و پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های دنیا در امر ارائه رشته‌های به‌روز مدیریتی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام گروه راد، در واقع رشته‌های مدیریت و بیزینس در کشور استرالیا بسیار گسترده می‌باشد و برای اعزام دانشجو به خارج کشور تقاضای زیادی دارد. معمولاً افراد مختلف با مدارک دانشگاهی مختلف به‌شرط داشتن سابقه کاری مدیریتی می‌توانند وارد دوره‌های متفاوتی از رشته‌های بیزینس شوند.

به‌طور مثال اگر فردی که رشته مهندسی را در مقطع لیسانس در کشور ایران و یا کشور دیگری سپری کرده باشد، می‌تواند برای مقطع فوق‌لیسانس در یکی از گرایش‌های رشته مدیریت و تجارت به‌شرط داشتن سابقه کاری مرتبط می‌تواند تحصیل کند. تقریباً اکثر دانشگاه‌ها داشتن سابقه کار در مدت‌زمان معلوم را جز الزامات اصلی ورود به رشته‌های مدیریت و تجارت قرار داده‌اند.

یکی از جذابیت‌های این رشته این است که رشته‌های این گروه تا حدی زیاد است که حتی با رشته‌های زیرگروه موسیقی و هنر نیز به‌صورت رشته‌های تلفیقی همانند (مدیریت بازرگانی+ موسیقی) ارائه می‌شوند. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته‌هایی همانند MBA با بسیاری از رشته‌های دیگر تلفیق می‌شود. به دلیل عدم نیاز به امکانات آموزشی خاص، این رشته‌ها در اغلب دانشگاه‌های استرالیا در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا ارائه می‌شوند.

بازاریابی، مدیریت، بازرگانی، اقتصاد، تجارت، حسابداری و دارایی از رشته‌های بارز این گروه آموزشی می‌باشند. بورسیه تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی که شامل دارا بودن مدرک زبان، معدل بالا دانشگاهی و کار مرتبط در رشته مدیریت در این کشور امکان‌پذیر است.

به‌طور تقریبی می‌توان گفت که اکثر دانشگاه‌های استرالیا رشته MBA را در لیست رشته‌های خود دارا می‌باشند اما بعضی از دانشگاه‌ها همانند دانشگاه ملبورن،UNSW و موناش رتبه‌دار هستند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که معمولاً هزینه دوره‌های MBA نسبت دیگر دوره‌های آموزشی بالاتر هست که البته سطح کیفی دوره‌هایی که در کشور استرالیا برگزار می‌شود. بسیار عالی و کاربردی است.

از مزیت‌های این دوره می‌توان به این نکته اشاره کرد که تحصیل در دوره MBA در کشور استرالیا نیازی به مدرک Gmat ندارد که این ویژگی برای دانشجویان حائز اهمیت است. باید خاطرنشان کنیم که افرادی که با پیش‌زمینه‌های تحصیلی مختلف وارد دوره MBA می‌شوند، قطعاً بعد از پایان تحصیل فرصت‌های شغلی بهتری را پیدا خواهند کرد و نکته آخر اینکه برای تحصیل در دوره نیز باید به لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم توجه داشت. برای اطلاع بیشتر در مورد هزینه تحصیل در استرالیا به سایت گروه راد مراجعه کنید.

انتهای پرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحصیل در استرالیا گروه راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند