Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:22:00 GMT

جزئیات رهاسازی آب سدهای تهران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۳۴۶

جزئیات رهاسازی آب سدهای استان تهران در چند روز گذشته و تأثیر آن بر شهر تهران تشریح شد. ناطقان: روز گذشته مسؤولان آب و فاضلاب استان تهران از رهاسازی آب جمع شده پشت برخی سدهای تهران خبر دادند.

مسؤولان دلیل این اقدام را پیش بینی‌های سازمان هواشناسی درخصوص بارش‌های رگباری در فصل بهار عنوان کرده و مدعی شدند این کار باعث می‌شود تا از غافلگیر شدن در هنگام بارش باران جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که عموما تجربه بازگشایی دریچه های سدها در دو ماه گذشته در غرب و جنوب کشور حکایت از آب گرفتگی برخی شهرهای اطراف و حاشیه مسیر عبور آب دارد.

علی اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران  در این باره به خبرنگار فارس گفت: عموما این تصمیمات پس از بررسی‌ها و اخذ تدابیر ویژه انجام می‌شود.

وی افزود: در این خصوص هم حتماً مسؤولان فکر همه ابعاد رهاسازی آب را کرده‌اند.

عطایی گفت: آب رها شده از سدهای استان تهران عموماً به داخل شهر نمی آید و از این جهت نمی تواند برای شهر تهران مشکلی ایجاد کند. منبع: فارس برچسب ها: رهاسازی ، آب ، سدهای تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهاسازی آب سدهای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد