Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال امروز در جلسه کارگروه گردشگری خلخال گفت: این جشنواره تابستان امسال با همکاری و پشتیبانی مالی سرمایه گذار مجموعه اقامتی ،رفاهی و گردشگری رغایب این شهرستان با حضور میهمانانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجتمع گردشگری رغایب شامل هتل، دریاچه مصنوعی، پیست دوچرخه سواری کوهستان، سالن های تیراندازی اهداف ثابت و میدان اهداف پروازی و کمپ های اقامت موقت گردشگران در زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه نمونه گردشگری ازناو در حال احداث بوده و فاز اول این طرح در اوایل تابستان امسال بهره برداری می شود.

رئيس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال بیان داشت: سرمایه گذار این طرح گردشگری بزرگ تاکنون هیچ اعتبار تسهیلاتی برای اجرای پروژه دریافت نکرده و برای پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارات تسهیلاتی توسعه گردشگری به مجری این طرح تلاش می شود.

شایقی با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری منطقه با تمام قدرت حمایت می شود، گفت: سال گذشته 25 میلیارد ریال برای ایجاد و تقویت زیرساخت های گردشگری این شهرستان از جمله احداث راه دسترسی به طرح گردشگری بام خلخال از منابع اعتباری مختلف استانی و ملی هزینه شد.

وی افزود: علاوه بر ایجاد زیرساخت های گردشگری برای طرح های گردشگری اجرا شده از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با پرداخت تسهیلات یارانه دار به مجریان این گونه طرح ها زمینه اشتغال پایدار 93 نفر در این طرح ها فراهم شد.

رئيس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از برنامه ریزی برای برگزاری 32 جشنواره در طول سال از سوی ستاد برگزاری جشنواره های این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری 10 جشنواره در قالب طرح ملی زمستان بیدار در زمستان سال گذشته تجربه موفقی برای این ستاد در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت های منطقه برای برگزاری برنامه های شاد و نشاط آور در تمام فصول سال بود.

انتهای پیام/ع

توسعه صنعت گردشگری در شهرستان خلخال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد