Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهیدی ظهر چهارشنبه در جلسه نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه در عصر ارتباطات سرعت ارتباطات به شدت افزایش یافته و نیاز است ما نیز همگام با آن خدمات ارائه شده خود را به‌روز کرده و از فضای ایجاد شده استفاده کنیم، گفت: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی در تمام سازمان‌ها نقش دارد و زیربنا است،

وی با بیان اینکه روابط عمومی پلی بین مخاطبان و سازمان است که به صورت منطقی و آسان بین سازمان و مردم ارتباط برقرار می‌کند، عنوان کرد: اگر این ارتباط خوب تعریف نشود به بیراه می‌رود و با وجود خدمات‌دهی شرکت به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روابط عمومی واسطه بین خواسته‌های مردم و سازمان است و در این میان ابزارها و کانال‌های مختلفی برای برقراری ارتباط بهتر بین سازمان و مردم وجود دارد که یک بخش آن رسانه‌ها هستند، تأکید کرد: باید از فضاهای جدید برای اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها استفاده و مشکلات و مسائل را با تلاشی که در ستاد و واحدها وجود دارد رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه با بیان اینکه با توجه به تغییر در ساختار مدیریتی توانیر، شرکت‌های توزیع در کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که شرکت توزیع استان همدان نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی با ۸ استان دیگر در غرب و شمال غرب کشور در یک منطقه قرار گرفته است، گفت: بر اساس این تقسیم‌بندی شاخص‌هایی تعریف شده که بیشترین تمرکز آن بر قسمت‌های بهره‌برداری و مشترکین است.

وی هدف از این برنامه را ارتقا و رشد شرکت‌های توزیع عنوان کرد و یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر یک از مناطق و ایجاد هم‌افزایی، امکانات و ظرفیت‌های بالقوه نیز بروز یافته و بالفعل می‌شود که با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این زمینه می‌توان به اهداف تعیین شده جامه عمل پوشاند.

شهیدی عنوان کرد: در استان همدان به ازای هر مشترک یک دقیقه و ۴۴ ثانیه خاموشی وجود دارد که معادل ۵۰۰ دقیقه در سال است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش آن بکار بریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به در پیش بودن پیک بار تابستان گفت: نقش روابط عمومی‌های شرکت در زمینه اطلاع‌رسانی خوب و به موقع در این بازه زمانی که از ۱۵ خرداد ماه آغاز می‌شود، حائز اهمیت است که آثار آن را در کاهش پیک می‌بینیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۷۰۳ مگاوات برای استان همدان پیش‌بینی شده بود که پیک بار ما به ۶۶۸ مگاوات رسید که امیدواریم این روند برای امسال نیز ادامه یابد و با اقداماتی که در حوزه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد بتوانیم ۱۱۸ مگاواتی را که برای امسال پیش‌بینی شده کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ارائه خدمات در میز خدمت خاطرنشان کرد: ۲۴ خدمت در میز خدمت پیش‌بینی شده که به مراجعین ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها نیز عنوان کرد: حذف قبوض کاغذی از دیگر اولویت‌های این شرکت است که امید است تا اول مهر ماه اجرایی شود.

کد خبر 4623915

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت برق همدان خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای برنامه وزارت نیرو برای اصلاح نظام مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور موظف شدند بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار و ارقام مرتبط با معاملات شرکت‌های توزیع برق در بورس انرژی، در هفته نخست شروع معاملات برق در این بازار تعداد ۱۷۹ معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات ۱,۲۱۱ میلیارد ریال بود. در این هفته که حجم معاملات روزانه برق به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت رسید، همچنین پایین‌ترین قیمت بازار ۸۵۰ ریال و بالاترین قیمت نیز ۱,۲۰۰ ریال بود.

در معاملات هفته نخست ۳۲ شرکت توزیع برق در معاملات اقدام به خرید برق کردند و در مقابل ۱۰ نیروگاه خصوصی و ۱۸ نیروگاه دولتی نیز اقدام به فروش برق کردند که سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد و سهم نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز ۴۶ درصد بود.

با تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت هفتگی به حساب وکالتی شرکت‌های توزیع، امکان معاملات به صورت مستمر با هدف اصلاح جریان مالی و ایجاد شفافیت قیمتی و کاهش نقش دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6089877 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد