Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته میراث فرهنگی، مدیرکل و کارکنان این اداره کل با آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه میراث فرهنگی هویت جامعه ماست، گفت: یکی از کارهای زیربنایی میراث فرهنگی این است که برای حفظ و معرفی این هویت فرهنگی تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخارات، موفقیت‌ها، عبرت‌ها، فرهنگ و تمدن در میراث فرهنگی ما وجود دارد که باید آنها را پرورش داد

آیت الله سید احمد میرعمادی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی باید در راستای کارهای علمی و پژوهشی گام بردارد، اظهار داشت: افتخارات، موفقیت‌ها، عبرت‌ها، فرهنگ و تمدن در میراث فرهنگی ما وجود دارد که باید آنها را پرورش داد تا کارهای بزرگی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند گام بردارد، تصریح کرد: احیای میراث فرهنگی باید متناسب با شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مرمت بیش از ۵۰ اثر تاریخی با اعتبار ۶ میلیارد تومان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان هم در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی استان در سال ۹۷ پرداخت.

سید امین قاسمی، واگذاری ساختمان ارتش به میراث فرهنگی و پرداخت ۴۰ درصد مطالبات سپاه در راستای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک و مرمت بیش از ۵۰ اثر تاریخی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان را از جمله مهمترین اقدمات صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه میراث فرهنگی استان عنوان کرد.

کد خبر 4623911

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد امین قاسمی اداره کل میراث فرهنگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد