Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل واران، پوگبا و هازارد را برای بازی کردن در رئال مادرید مناسب می داند.

طرفداری- رافائل واران با 25 سال سن تمام افتخارات ممکن را با رئال مادرید و تیم ملی فرانسه فتح کرده است. او در رئال مادرید تبدیل به یکی از بهترین مدافعان جهان شده است و شایعات زیادی در مورد انتقال او در تابستان آینده به گوش می رسید اما در مصاحبه با مارکا، این شایعات را تکذیب کرد و عنوان کرد که فصل آینده نیز پیراهن کهکشانی ها را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا در این فصل نکته مثبتی برای رئال مادرید وجود داشت؟

فصل بسیار سختی بود مخصوصا از لحاظ روحی و روانی؛ البته ذهن ما همیشه مثبت است. در چنین شرایطی است که شما می توانید شخصیت خوب و مرد واقعی را بشناسید چون هیچکس نمی تواند شخصیتش را پنهان کند. ما همدیگر را به خوبی می شناسیم و به همین دلیل اختلافی در رختکن ایجاد نشد. 

آیا تیم تغییر کرده است؟

فکر نمی کنم. فاکتورهای زیادی برای تغییر هست اما به نظرم این اتفاق رخ نداده است. قرار نیست همیشه روبه جلو برویم. 10 قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اصلا امکان پذیر نیست. همه فکر می کردند 3 بار قهرمانی پیاپی هم امکان پذیر نیست اما ما این کار را انجام دادیم.

آیا بدون کریستیانو رونالدو شانس پیروزی داشتید؟

بله. ما فصل را خوب شروع کردیم و شاید از فصل قبل هم بهتر بازی می کردیم اما نمی توانستیم نتیجه بگیریم. زندگی مثل حفظ کردن تعادل است؛ گاهی ممکن است نکات منفی باعث از بین رفتن تعادلتان شود. 

چه خاطراتی با جولین لوپتگی و سانتیاگو سولاری داری؟

از آن ها خاطرات مثبت به یاد دارم. سولاری در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و لوپتگی هم بد شانس بود. از هر دو مربی چیزهای زیادی یاد گرفتم. هفته کلیدی ما در این فصل زمانی بود که در یک هفته باید با بارسلونا و آژاکس بازی می کردیم. نتایج ایده آل نبود اما احساس شرمندگی نمی کنم چرا که هر چه در توانمان بود، انجام دادیم و تا آخرین لحظه مبارزه کردیم. 

از نظر فردی، فصل را چگونه ارزیابی می کنی؟ 

تلاش کردم فصل را خوب شروع کنم اما خودم نبودم. احساس خوبی نداشتم. من زمانی برای استراحت یا آماده سازی فصل جدید نداشتم. بعد از شروع نه چندان خوب دوباره خودم را پیدا کردم اما وقتی تیم نتیجه نمی گیرد برای بازیکنان نیز سخت است. در چنین فصلی سخت است که از نظر فردی خودم را قضاوت کنم اما می دانم که بهترین سطحم نبود. 

با این سن همه عناوین را بردی. آیا هنوز چالشی برای تو در مادرید وجود دارد؟

بله. من هنوز جوان هستم اما به سنی رسیده ام که می توانم جوانی را با تجربه ام ترکیب کنم. امیدوارم که فصل آینده بهترین واران را ببینید. در حال حاضر بعد از مدت ها می خواهم استراحت کنم و به صورت کامل در اردوی پیش فصل حضور داشته باشم. به نظرم زیدان، مربی است که می تواند باعث پیشرفت من شود. 

این درست است که به فکر جدایی از رئال مادرید بودی؟

زندگی یک فوتبالیست همیشه با فکر کردن، می گذرد. ما همیشه در فکر بهتر شدن و پیشرفت هستیم. من همیشه به این فکر می کنم که چه کاری انجام دهم تا بهتر شوم. این کاری است که همه ما باید انجام دهیم. 

تصمیم گرفته ای که می خواهی بمانی یا جدا شوی؟

من می خواهم که فصل آینده نیز در مادرید بمانم. مطمئنم که فصل آینده قوی تر می شویم و فصل خوبی در انتظارمان است.

جدایی از رئال مادرید، آن هم بعد از همچین فصل زشت بود؟

ممکن است ناراحت کننده باشد اما همه چیز روزی به پایان می رسد. اصلا دوست نداشتم که بعد از همچین فصل از رئال مادرید جدا شوم؛ خیلی زشت بود اما ممکن بود که این اتفاق رخ دهد.

آیا هنوز هواداران برایت احترام قائل هستند؟

امیدوارم. من همیشه سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم تا هم تیمی هایم روی من حساب کنند. من برای این پیراهن همیشه عرق می ریزم و هم تیمی هایم می دانند که با من قادر خواهند بود در لیگ قهرمانان اروپا یا حتی جام جهانی قهرمان شوند. 

آیا این فصل بدشانس بودید؟

در زندگی و فوتبال گاهی شانس به شما کمک می کند اما در این فصل ما شانس نداشتیم. نتیجه نگرفتن در یک سری از بازی های این فصل باورنکردنی بود اما باید این مسئله را کنار بگذاریم. 

زیدان با رفتنش همه را شگفت زده کرد و حالا دوباره برگشته است. چه فکر می کنی؟ 

وقتی زیدان کناره گیری همه شگفت زده شدیم اما فهمیدیم برای چه این کار را انجام داد. برگشت او هم بهترین گزینه برای رئال مادرید بود. بعد از سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، پیشرفت کردن بسیار سخت بود اما حالا او دائما از شخصیت و میل به پیروزی سخن می گوید.

آیا تغییری در نقش و اهمیت شما در رئال مادرید ایجاد شده است؟

من هنوز هم در این باشگاه هستم و پس از هشت سال حضور، چهارمین کاپیتان رئال مادرید هستم. مجبور نیستم راهم و نقشم را عوض کنم؛ همچنان بازیکنان جوان تر از خودم را نصیحت می کنم. ترسی از قبول مسئولیت در رئال مادرید ندارم. همیشه رو به جلو در حرکت بودم و به راهم ادامه می دهم. 

به نظر شما پوگبا به رئال مادرید می پیوندد؟

نمی توانم چیزی در این خصوص بگویم اما پوگبا بازیکن بزرگی است که می تواند در رئال مادرید بازی کند. احتمال این انتقال هست اما باید تا ماه آگوست منتظر بشینیم تا ببینیم او برای چه تیمی بازی می کند.

ادن هازارد چطور؟

هازارد را از زمانی که فوتبالم را در فرانسه شروع کردم، می شناسم. او بازیکن فوق العاده ای است که می تواند در رئال مادرید بازی کند. در بهترین فرم و سطح دورانش است و سن او این اجازه را می دهد که در اینجا به کارش ادامه دهد. وقتی در جام جهانی مقابلش بازی کردیم، برنامه ویژه ای برای نگهداری او داشتیم. 

کریم بنزما این فصل شما را شگفت زده کرد؟

برای بازی کردن در رئال مادرید به مدت 10 سال باید توانایی و قدرت ذهنی داشته باشید. کریم خیلی با استعداد است و خودش را خوب می شناسد که چه کاری باید انجام دهد. فصل خوبی داشت و حتی شاید بهترین فصلش بود که باعث خوشحالی اش شده است. 

برای تو لالیگا اولویت دارد؟

همانطور که زیدان گفت ما به نظم بیشتری نیاز داریم. در لیگ قهرمانان شما نهایت هیجان را تجربه می کنید اما لالیگا ثابت است و ما می خواهیم بیشتر روی آن تمرکز کنیم. هیچوقت لالیگا را کنار نگذاشتیم اما در فصل جدید باید لالیگا را اولویت بالاتر بدانیم. 

نبردن توپ طلا شما را ناامید کرد؟

من اصلا همچین انتظاری ندارم. برای لوکا خوشحالم چون مستحق بردن توپ طلا بود. مردم زیادی به من می گویند که باید بیشتر در رسانه ها باشم اما من همچین چیزی نمی خواهم. این جایزه مرا تغییر نمی دهد. اگر توپ طلا را می بردم که خیلی عالی بود اما تلاشم در زمین برای بردن توپ طلا نیست.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا

رئال مادرید با پیروزی برابر کادیز در هفته سی‌وچهارم در آستانه قهرمانی زودهنگام در لالیگا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • رئال مادرید - کادیز؛ ترکیب رسمی
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد