Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@23:46:15 GMT

هواپیماهای خودران؛ نسل جدید حمل و نقل هوایی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۶۸۸

هواپیماهای خودران؛ نسل جدید حمل و نقل هوایی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد هواپیماهای خودران به طور تقریبی در اکثر ایالت‌های ایالات متحده در حال استفاده هستند.به گزارش بلاغ،به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی نشان می‌دهد هواپیماهای خودران به طور تقریبی در اکثر ایالت‌های ایالات متحده در حال استفاده هستند. 

سازمان‌ها برای دستیابی به نظارت بهتر و گسترده‌تر اماکن مختلف نظیر جنگل‌ها و حیات وحش به طور فزاینده‌ای استفاده از هواپیماهای خودران را ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس یک نظرسنجی که توسط آسوشیتدپرس صورت گرفته، در حال حاضر 36 ایالت آمریکا از هواپیماهای خودران برای انجام امور مختلف استفاده می‌کنند و با این روش بهره‌وری را افزایش داده‌اند. 

بررسی‌های اداره فدرال هوانوردی آمریکا نیز نشان می‌دهد ارزش بازار پهپادهای تجاری تا سال 2023 سه برابر می شود.

گزارش یک انجمن آمریکایی بیانگر آن است که دولت‌ها و علاقه‌مندان حضور هواپیماهای خودران و پهپادها را در حمل و نقل هوایی پذیرفتند و نسبت به آنها واکنش مثبت نشان داده‌اند؛ گرچه پرواز پهپادها منجر به بروز مشکلاتی نظیر اختلال در پرواز هواپیماها و ایجاد یک صدای وزوز مانند شده که با وضع قوانینی درباره پرواز آنها این مشکلات تا حدّی قابل کنترل خواهد بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل، مقامات این کشور امروز (شنبه) اعلام کردند که شمار قربانیان سیل به ۵۷ نفر رسیده و ۶۷ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش رویترز،  طوفان دو سوم این ایالت را که هم مرز با اوروگوئه و آرژانتین است تحت تاثیر قرار داده و بیش از ۳۲ هزار نفر را آواره کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از جاده‌ها و پل‌ها ویران شده و فرودگاه بین‌المللی شهر «پورتو آلگره» تمامی پرواز‌های خود را برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورده است. 

پیش‌بینی شده که بارش‌ها تا ۳۶ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد، اما روند آن کاهشی خواهد بود. 

این آخرین مورد از بلایای طبیعی در برزیل است. پیش از آن، سپتامبر سال گذشته بر اثر طوفان استوایی بیش از ۳۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...