Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین پولیشیچ عنوان کرد که زمانی که تنها 7 سال داشته، چند بازی چلسی را در استمفورد بریج، تماشا کرده است.

طرفداری - وینگر جدید و 20 ساله آبی های لندن در استمفورد بریج حضور دارد و در فصل آینده جان تازه ای به ترکیب تیم جدیدش خواهد بخشید. پولیشیچ جوان اما، عنوان کرد که استمفورد بریج جزو اولین ورزشگاه هایی بوده که او سال ها پیش از نزدیک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، وینگر آمریکایی آبی های لندن که روز گذشته (21 می) به طور رسمی به هواداران این تیم معرفی شد، پس از سپری کردن دورانی موفق با پیراهن دورتموند، تصمیم گرفت که ادامه مسیر حرفه ایش را در استمفورد بریج سپری کند. با این حال، پولیشیچ عنوان کرد که اولین تصویر هایی که از فوتبال در سر دارد به ورزشگاه خانگی چلسی و زمانی که تنها 7 سال داشت، برمی گردد. او در این مورد اظهار داشت:

یادم هست که وقتی که در لندن زندگی می کردیم، با پدرم برای تماشای بعضی از بازی های بزرگ لیگ برتر، به ورزشگاه می رفتیم. به یاد می آورم که بازی چلسی و چند تیم بزرگ دیگر در لیگ برتر را در ورزشگاه تماشا کردیم. در آن زمان من بازی چلسی را نگاه می کردم و به بازی دروگبا و لمپارد توجه می کردم. فکر می کنم یکی از معدود چیزهایی که در خاطرم مانده این است که دروگبا یک پنالتی را گل کرد. همیشه می خواستم که به یک بازیکن حرفه ای، مخصوصا در فوتبال اروپا تبدیل شوم و لیگ برتر را در آمریکا نیز دنبال می کردم و همیشه می خواستم در این لیگ بازی کنم. وقتی 15 سالم بود به دورتموند ملحق شدم. بازی کردن در لیگ برتر انگلستان چیزی بود که می خواستم و تنها به دنبال زمان مناسب بودم. 

او در ادامه عنوان کرد: 

در حال حاضر، فکر می کنم که پیوستنم به چلسی، انتخاب درستی است. دوران فوق العاده ای در دورتموند سپری کردم اما برای بازی کردن در انگلستان مشتاق بودم و هستم. فوق العاده است که بخشی از لیگ برتر انگلستان باشید. اگر می خواهید خودتان را ثابت کنید، این رقابت ها، بزرگ ترین میدان برای این امر است. 

پولیشیچ در مورد هازارد گفت: 

ادن (هازارد) بازیکن فوق العاده ایست و همه ما از این موضوع آگاه هستیم. اگر بتوانم نزدیک به سطح او بازی کنم، بسیار خوشحال خواهم شد. با این حال، می خواهم بهترین نسخه از خودم باشم و هر کاری از دستم بر می آید برای باشگاه انجام دهم. می خواهم از سرعتم، مهارت هایم و خلاقیتم برای کمک به باشگاه، به خصوص در بخش هجومی، استفاده کنم. من به خاطر گلزنی و گلسازی در اینجا حضور دارم. می خواهم تاثیرگذار باشم و بر روی انجام بازی تیمی تمرکز کنم و تا نهایت توان برای موفقیت چلسی تلاش کنم. 

پولیشیچ در مورد روش بازی چلسی گفت: 

سبک بازی چلسی را دوست دارم. این یک سبک هجومی است و حس می کنم که بتوانم عملکرد مناسبی را در سیستم بازی چلسی، به نمایش بگذارم. 

پولیشیچ خودش را یک انسان بسیار معمولی توصیف کرد. او اظهار داشت:

من طرفدار بسکتبال هستم و دوست دارم که بسکتبال بازی کنم. سریال های نت فلیکس را تماشا می کنم. دوست دارم که در خانه پلی استیشن بازی کنم و از اوقاتی که فوتبال بازی نمی کنم هم، لذت ببرم. دوران من در فوتبال آلمان به پایان رسیده است. در حال حاضر استراحت کوتاهی قبل از حضور در رقابت های گلد کاپ خواهم داشت و سپس خودم را به تمرینات پیش فصل چلسی خواهم رساند و برای فصل آینده آماده خواهم شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم