Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از مشهد، حیدر خوش نیت در گفت و گو با برنامه صدای ورزش مشهد در مورد میزبانی فینال جام حذفی در شهر مشهد گفت: منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی هستیم و اگر پرسپولیس برنده این مسابقه شود و به فینال برسد به دلیل اینکه در مشهد هواداران زیادی دارد احتمالا میزبان جام حذفی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا ورزشگاه ثامن الائمه آماده برگزاری مسابقه نیست و در ورزشگاه امام رضا(ع) هم محدودیت‌هایی برای برگزاری فینال جام حذفی داریم بنابراین نمی‌توانیم به احتمال زیاد میزبان فینال با حضور پرسپولیس باشیم.

وی افزود: البته هنوز نه سازمان لیگ فوتبال ایران، نه هیات فوتبال و نه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخواستی برای برگزاری فینال جام حذفی به ما ارایه نکرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود