Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - استاندار ايلام گفت: تصميم فشارهاي افراد صاحب نفوذ و احزاب مختلف براي انتصاب افراد مورد نظر آنها به عنوان مديران اجرايي نخواهد شد و تنها لياقت و کارداني انها ملاک خواهد بود.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتکي عصر چهارشنبه در جلسه شوراي اداري استان ايلام در مورد انتصاب مديران دستگاه هاي اجرايي اظهار داشت: برخي بزرگان و سران و صاحبان نفوذ و قدرت ايلات و طوايف يا احزاب و جريان هاي مختلف در انتخاب و انتصاب مديران دستگاه هاي مختلف دخالت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: از انتصاب هايي که نامناسب و مورد تاييد نباشند حمايت نمي کند و زير فشار اين اقشار براي انتخاب مديران مورد نظر آنها تسليم نمي شود.
استاندار ايلام از رسانه هاي جمعي به ويژه فضاي مجازي خواست از شيطنت هاي رسانه اي در مورد انتخاب مديران دستگاه هاي مختلف اجتناب ورزند و افکار عمومي و احزاب و قبايل را به آرامش و هم فکري و همراهي و همدلي دعوت کنند.
سليماني دشتکي در بخش ديگري از سخنان خود به شرايط کشور پرداخت و ياداور شد: ايران اسلامي اکنون در يک برهه زماني بسيار حساس قرار دارد و دشمنان کوچکترين تحولات مردم و مسئولان را براي بهره برداري و سوء استفاده زيرنظر گرفته است.
استاندار ايلام تاکيد کرد: مهمترين راه خنثي سازي هجمه و فشار دشمن تقويت وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان است.
وي افزود: مسئولان و مديران بايد آگاه باشند که آنها سرباز نظام و خدمتگذار مردم هستند و بايد با خدمت رساني صادقانه و شفاف اعتماد افکار عمومي را جلب کنند.
سليماني دشتکي يادآور شد: مديران و مسئولان همواره موظف به پاسخگويي مردم هستند و بايد با ارائه خدمات مطلوب و نشان دادن توانمندي هاي خود در راستاي ترقي و توسعه استان ايلام گام بردارند و تلاش کنند.
وي گفت: دولت در ماه هاي اخير کمک هاي شايان توجهي را به اقشار ضعيف و کم درآمد کرده تا مشکلات اقتصادي کمتر آنها را اذيت کند.
استاندار ايلام در مورد وضعيت اقتصادي و گراني موجود در بازار هم تاکيد کرد: در پاره اي از موارد گراني موجود در بازار تصنعي و حاصل طمع ورزي برخي از کاسبان است که بايد دستگاه هاي نظارتي بر قيمت گذاري ها و نحوه عرضه کالاها به مردم نظارت و اشراف بيشتري داشته باشند.
سليماني دشتکي بر لزوم حضور مديران در جلسات تاکيد کرد و افزود: با مديراني که بدون دليل و عذر موجه و اطلاع قبلي در جلسات حضور نداشته باشند برخورد مي شود.
به گزارش ايرنا اين نشست با حضور ايوب درويشي معاون سابق اقتصادي استانداري ايلام و معاون فعلي توسعه منابع انساني اصفهان برگزار شد و وي گزارشي اجمالي از فعاليت هاي خود در مدت 14 ماه حضور در استان ايلام پرداخت.
در پايان اين نشست از تلاش هاي درويشي توسط استاندار ايلام تقدير شد.
7172/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد

وزارت خارجه سوریه گزارش مضحک این کشور درباره حقوق بشر که اخیرا صادر شد را محکوم و تاکید کرد که آمریکا صلاحیت اظهار نظر در این زمینه را ندارد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به گزارش مضحکی که اخیراً وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر صادر کرده بود اعلام کرد که ایالات متحده با کارنامه سیاه خود در زمینه حقوق بشر صلاحیت حرف زدن درباره حقوق بشر و یا متهم کردن کشورها در این زمینه را ندارد و باید به نقض قوانین بین‌المللی پایان داده و مداخلات خود در امور سایر کشورها را متوقف کند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه به این منظور آمده است که وزارت خارجه آمریکا اخیراً گزارشی را منتشر کرد که مملو از اطلاعات گمراه کننده درباره حقوق بشر بود . در چهارچوب تلاشی از سوی دولت‌های متوالی آمریکا جهت معرفی خود به عنوان حافظ حقوق بشر در سراسر جهان و سرپوش گذاشتن بر اقدامات این کشور در نقض حقوق بشر قرار داشت که آخرین مورد آن کمپین‌های سرکوب خشونت آمیز علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌هاست، در حالی که این دانشگاهیان خواستار پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه هستند.

این وزارتخانه تاکید کرد که آمریکا با کارنامه سیاه خود در زمینه حقوق بشر صلاحیت این را ندارد که دیگر کشورها را متهم کند و یا به آنها درس بدهد؛ زیرا تاریخ ایالات متحده پر از وحشتناک‌ترین اشکال نقض حقوق بشر است که از نابودی مردمان بومی در قاره آمریکا شروع شد و سپس به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای ممنوعه در هیروشیما و ناکازاکی و کشتار بسیاری از ملت‌ها و غارت ثروت‌های آنها رسید.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که مردم سوریه در نتیجه سیاست‌های متجاوزانه دولت‌های متوالی آمریکا از جمله حمایت از گروه‌های تروریستی، تجاوز به خاک سوریه، حضور غیرقانونی نیروهای اشغالگر آمریکایی در بخش‌هایی از خاک سوریه و غارت ثروت‌های ملی این کشور آسیب زیادی دیده‌اند و هنوز هم از آنها رنج می‌برند. علاوه بر آن آمریکا با تحمیل محاصره ناعادلانه یکجانبه درحال مجازات جمعی مردم سوریه و دیگر ملت‌های مورد هدف است که نقض آشکار حقوق بشر از جمله حق زندگی محسوب می‌شود.

این وزارتخانه تاکید کرد که آمریکا باید از سیاست‌های مخرب خود عقب نشینی کرده و به نقض قوانین بین‌المللی و استفاده از استانداردهای دوگانه و سیاسی کردن مسائل حقوق بشری پایان داده و از مداخله در امور سایر کشورها و بی‌ثبات کردن آنها دست بردارد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند