Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پیکر غرق شده رییس سابث هیات کوهنوردی شهرستان کوهدشت در رودخانه سیمره پس از هفت شبانه روز پیدا شد.

صارم رضایی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز با گذشت چندین شبانه روز از وقوع این حادثه پیکر سید رضا نقوی رییس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت از آب خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سید رضا نقوی که برای آب تنی و تفریح به همراه دوستانش به حاشیه رودخانه سیمره در منطقه تنگه شیرز شهرستان کوهدشت رفته بود، پس از ورود به آب رودخانه سیمره نتوانسته از آب خارج شده و متأسفانه در عمق آب غرق شد.
وی افزود: در ساعات اولیه حادثه ضمن هماهنگی و تماس با عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت به همراه سایر دستگاههای اجرایی به منطقه حادثه اعزام شدند و کار جستجو را آغاز کردند.
سید رضا نقوی 64ساله رییس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سالجاری به همراه 20 گردشگر دیگر برای تفریح به تنگه شیرز رفته بودند که در رودخانه سیمره غرق شد.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تنگه شيرز غرق شدگي هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد