Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، در جلسه ای که با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی استان تهران، اتحادیه‌های مرتبط با توزیع میوه شامل بارفروشان(فروشندگان عمده) و فروشندگان میوه و سبزی تهران و بازرسی میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران برگزار شد، قیمت‌های نجومی را برای فروش برخی از میوه‌ها تعیین گردید.

 بر این اساس نرخ مصوب فروش هرکیلوگرم هلو به  صورت عمده در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران 20 هزار تومان ، زرد آلو 25 هزار تومان، سیب 11 هزار تومان، کیوی 10 هزار تومان، توت فرنگی 22 هزار تومان، خیار 5 هزار و 500 تومان، گلابی 12 هزار تومان، موز 13 هزار تومان، و گوجه سبز برقان 18 هزار تومان قیمت گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رعایت نرخ های جدول زیر برای فروشندگان میوه و تره بار میدان مرکزی میوه و تره بار در فاصله زمانی 30 اردیبهشت ماه تا 5 آذر لازم الاجرا است .

بنابراین گزارش قیمت فروش هرکیلوگرم هندوانه هزار و 500 تا 3 هزار تومان، طالبی 4 تا 6 هزار تومان، لیمو ترش سنگی 9 تا 12 هزار تومان، لیمو ترش میناب 16 تا 22 هزار تومان و  دستمبو 2 هزار و 500 تا 4 هزار و 500 تومان است.

قیمت هرکیلوگرم پیاز 2 تا 3 هزار و 500 تومان، سبزی جور 2 تا 3 هزار و 500 تومان و سبزی خوردن 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، سیب زمینی کهنه 2 تا 3 هزار و 500 تومان، سیب زمینی نو 4 تا 6 هزار تومان، کاهو هزار تا 2 هزار و 500 تومان و گوجه فرنگی 2 هزار و 500 تومان تا 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟