Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@11:53:11 GMT

سامانه رجیستری گوشی‌ مسافری بسته است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۵۲۹

سامانه رجیستری گوشی‌ مسافری بسته است

در حالی که اخبار درباره توقف سامانه فعلی رجیستری موبایل مسافری از اول خرداد متناقض است، امروز خبرنگار فارس فعالیت این سامانه را بررسی کرد و سامانه امکان ثبت گوشی روی شماره پاسپورتی که در سفر نبوده را نداد. آفتاب‌‌نیوز : در حالی که طبق تاکید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قرار بود رجیستری گوشی مسافری به شکل فعلی از اول خردادماه لغو شود، یک روز قبل از موعد، عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران از امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی و طبق روال گذشته با هماهنگی وزارت کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار بود از اول خردادماه سامانه گمرک و ناجا به طور کامل و کارا به یکدیگر متصل شوند که در نتیجه فقط مسافران واقعی قادر به ثبت گوشی باشند و در واقع سامانه روی گوشی‌های غیرمسافر بسته شود.

تصمیم‌گیری درباره بسته یا باز بودن این سامانه در بازار تلفن‌همراه کشور بسیار سرنوشت‌ساز است.
امروز اول خرداد‌ماه خبرنگار فارس فعالیت این سامانه را بررسی کرد. این سامانه برای شماره پاسپورتی که در سفر نبوده است پیغام خطا نمایش داد و پس از احراز اصالت پاسپورت، در عمل امکان ثبت گوشی غیرمسافری فراهم نشد.
متن پیغام به این شرح است: «براساس اطلاعات دریافتی از پلیس گذرنامه ناجا، مسافرتی در سه ماه گذشته برای شما ثبت نشده است.»
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سامانه رجیستری گوشی مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود