Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:28:44 GMT

افزون بر 11 میلیارد ریال پروژه در قلعه گنج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۸۵۷

افزون بر 11 میلیارد ریال پروژه در قلعه گنج افتتاح شد

جیرفت - ایرنا - 11 میلیارد و 620 میلیون ریال پروژه اقتصادی و عمرانی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، مسئولان محلی و مردم در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی (قلعه گنج) به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار قلعه گنج شبانگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه ها به خبرنگار ایرنا گفت: طرح پرورش 45 نفری شتر در روستای خیرآباد با اعتبار 350 میلیون تومان و طرح پرورش 120 قطعه ای بوقلمون در روستای پایابی این شهرستان با تسهیلات 200 میلیون تومان از محل تفاهمنامه مشارکتی بانک سینا، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عطا ناوکی افزود: همچنین یک واحد خانه بهداشت در روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی قلعه گنج با زیربنای 70 متر مربع بر اساس تفاهمنامه بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تجهیز شد و به بهره برداری رسید که 800 خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.
وی ادامه داد: دارالقرآن کریم شهرستان قلعه گنج نیز با زیربنای 150 متر مربع و با اعتبار 250 میلیون تومان با حضور سعیدی کیا و حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج و جمعی از روحانیون این شهرستان از محل اعتبارات بنیاد علوی به بهره برداری رسید.
ناوکی اظهار داشت: همچنین با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور پروژه بَند سنگ ملاتی حوزه آبخیز شهری دستجرد با حجم عملیات اجرایی یکهزار و 250 متر مکعب و حجم مخزن 40 هزار متر مکعب از مجل تامین اعتبار تفاهم نامه بنیاد علوی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اعتبار سه میلیارد و 620 میلیون ریال در روستای دستجرد از توابع بخش مرکزی قلعه گنج مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهرستان قلعه گنج در فاصله 450 کیلومتری جنوب استان کرمان قرار دارد و به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.
3029/7429/9875

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قلعه گنج سعيدي كيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی