Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@10:03:17 GMT

پورعلی‌گنجی در پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۱۰۱

ساعتی پیش برخی رسانه‌ها خبر دادند که باشگاه العربی قطر خواستار جدایی مرتضی پورعلی گنجی ، مدافع ایرانی است و می‌خواهد بازیکنی را جایگزین او کند. برانکو در سالیان گذشته همیشه در صدد جذب او بود، اما پس از حضور خلیل زاده و عملکرد خوب این بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت، حضور پورعلی منتفی شد و اکنون نیز که خبر‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن او به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات سرخپوشان هنوز فهرست نقل و انتقالات را در اختیار مدیران باشگاه قرار نداده و تمرکزش روی بازی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان است، اما خط دفاعی این تیم متشکل از سید جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محسن ربیع خواه و مهدی شیری عملکرد خوبی در این فصل داشتند و قرار است در لیگ نوزدهم، محمد انصاری و حسین ماهینی نیز به این جمع اضافه شوند، اما در صورتیکه خلیل زاده لژیونر شود و به قطر برود، احتمال دارد پورعلی گنجی جایگزین او شود.

مدافع ۲۷ ساله مازندرانی سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، السد قطر و تیم‌های چینی را دارد. البته یکی از نزدیکان پورعلی گنجی جدایی او از العربی را تکذیب کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه العربی قطر مرتضی پورعلی گنجی سپاهان اصفهان سید جلال حسینی پرسپولیس قطر نفت تهران مرتضی پورعلی گنجی باشگاه العربی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد