Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین متین رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند در بازدید از ادامه عملیات راه سازی این محور گفت: پروژه ۴ خطه کردن محور نهاوند به بروجرد از پروژه‌های مهم ملی نهاوند است که در حال انجام است.

وی اظهار داشت: این محور ۴۵ کیلومتر طول دارد که حدود ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی نهاوند قرار دارد که تقریبا ۷۰ درصد طول این محور که در حوزه استحفاظی نهاوند است ۴خطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین گفت: پروژه قطعه آخر این محور به طول ۳ کیلومتر می‌باشد که هم‌اکنون تحت پیمان پیمانکار قرا گرفته و مقرر شده تا ۶ ماه آینده این قطعه هم که در منطقه حساس از نظر جغرافیای قرار دارد زیر ترافیک برود.

رئیس اداره راه و شهرسازی افزود: متاسفانه بخش زیادی از تصادفات منجر به فوت و جرح در این منطقه رخ میدهد، زیرا این محور استان‌های لرستان به همدان و مرکز کشور را به هم متصل میکند.

وی با اشاره به اینکه در این محور روزانه بالغ بر۱۰۰۰ دستگاه خودرو سبک وسنگین تردد میکنند افزود: وجود این‌حجم از خودرو و همچنین قرارگرفتن چندین روستا در کنار دست این محور شرایط را برای اجرای هر چه سریعتر ۴خطه شدن این محور مهیا کرده است.

انتهای پیام/د.ا

پروژه محور نهاوند به بروجرد ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها وزارت راه و شهر سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند