Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@22:18:27 GMT

انجام آواربرداری ۷۰۰ واحد مسکونی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۵۰۸

انجام آواربرداری ۷۰۰ واحد مسکونی در لرستان

تین‌نیوز | 

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی لرستان گفت: کار آواربرداری ۷۰۰ واحد مسکونی به انجام رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا منطقه لرستان، رضا خواجه‌ای از وجود ۳۵ هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی سیل‌زده در استان خبر داد و افزود: کار ثبت سامانه‌ای ۳۱ هزار پرونده تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵ هزار و پانصد پرونده مربوط به واحدهای آسیب‌دیده از سیل اخیر، اضافه کرد: ۴۵۰۰ واحد مسکونی جهت پرداخت تسهیلات تعمیری به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه‌ای با اشاره به عقد قرارداد ۱۱۰۰ پرونده با بانک‌های عامل عنوان کرد: تسهیلات بازسازی با ضمانت زنجیره‌ای به سیل‌زدگان پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: از مردم استان دعوت می‌کنیم از این فرصت طلایی جهت بازسازی واحدهای خود استفاده کنند.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان با اعلام اینکه تاکنون کار آواربرداری ۷۰۰ واحد مسکونی انجام شده است، افزود: عملیات پی‌کنی ۳۰۰ واحد مسکونی اجرایی شده است.

خواجه‌ای با تاکید بر نقش محوری مردم در پیشبرد روند بازسازی واحدهای سیل‌زده استان گفت: با مشارکت و همکاری مردم کلیه واحدهای تخریبی را در بازه زمانی یک‌ساله تحویل خواهیم داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی