Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: یک باند کلان قاچاق مواد مخدر در حین ورود با نزدیک به یک تن مواد مخدر ( از نوع شیشه و تریاک) از مرز افغانستان به داخل کشور در حوزه شهرستان هیرمند توسط اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان منهدم شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: یک باند کلان قاچاق مواد مخدر در حین ورود  با قریب به یک تن مواد مخدر ( از نوع شیشه و تریاک) از مرز افغانستان به داخل کشور در حوزه شهرستان هیرمند توسط اداره کل اطلاعات استان و با تعامل مرزبانی مورد ضربه قرار گرفت و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این عملیات تعدادی از قاچاقچیان دستگیر و یک نفر به هلاکت رسید و تعدادی خودرو از عناصر باند کشف و توقیف شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موحدی راد دادستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک