Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا نمونه ایثار و ایثارگری هستند تا ایثار و نگاه مومنانه نباشد گام دوم انقلاب طی نمی‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهرکرد اظهارداشت: اگر در مراسماتی که برای شهدا برگزار می‌شود در انسان‌ها تحول و انقلاب ایجاد نشود پیام شهدا دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا از ظواهر دنیا دل بریدند و به معنای راستین به خدا پیوستند اگر پیام راستین و واقعی شهدا درک نشود و در مقابل گلوله‌های نبرد و کین دشمن شجاعتی که آنان از خود بروز دادند بروز داده نشود پیام شهدا را دریافت نکرده‌ایم.

نماینده ‌ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اگر گرفتار نام خود شویم و فراموش کنیم که این فرصت‌ها فرصت‌های توحیدی است و گرفتار نفس شویم چگونه می‌توانیم بگوییم که با شهدا هستیم.

نکونام بیان کرد: قرآن راه را برای انسان تبیین کرده است اگر با قرآن باشیم و سبک قرآنی در اداره، خانه و بازار ما عملا راه پیدا کند آن زمان با شهدا هستیم.

سمنان| رسانه‌ها برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در میدان حاضر شوندخوزستان| حرکت در مسیر گام دوم انقلاب محور برنامه‌های سوم خرداد است«ترویج سبک زندگی اسلامی» در گام دوم انقلاب مورد توجه مسئولان دانشگاهی کردستان قرار گیرد

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌ها و ضدارزش‌ها را شناخت و در مسیر درست حرکت کرد، گفت: اگر افرادی از هر حزب و جناح سیاسی خدایی نباشد و گرفتار نفس و انواع انحرافات فکری باشد نباید برای انسان عزیز باشد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهدا نمونه ایثار و ایثارگری هستند تا ایثار و نگاه مومنانه نباشد گام دوم انقلاب طی نمی‌شود.

انتهای پیام/ن

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری