Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرکنسول ایران در کربلا گفت: با وجود لغو دیدار ذوب‌آهن و النصر در کربلا، حرکت فرهنگی مدیرعامل باشگاه در انتخاب کربلا قابل تقدیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، حسینیان سرکنسول ایران در کربلا در جلسه‌ای که با ضیافت افطار برای نمایندگان باشگاه در کربلا همراه بود، اظهار داشت: ما تمهیداتی را فراهم ساخته بودیم که پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران با النصر عربستان در کنسولگری ایران میزبان مسئولین و مدیران تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران باشیم که متاسفانه این مسابقه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به هرحال حرکت فرهنگی مدیرعامل باشگاه در انتخاب کربلا قابل تقدیر است و در هر صورت با این حرکت تعاملات ورزشی و فرهنگی دو کشور افزایش خواهد یافت. امیدوارم تیم‌های عراقی از کمک و تجربیات مربیان تیم‌های ذوب‌آهن استفاده نمایند و تعاملات باشگاهی دو کشور در همه رشته‌ها افزایش یابد.

در ادامه جلسه محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از همکاری‌های سر کنسولگری ایران در کربلا طی ماه گذشته، در خصوص لغو مسابقه ذوب‌آهن ایران با النصر عربستان توضیحاتی ارائه داد.

در حاشیه این دیدار رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه، پیراهن باشگاه با متن" فوتبال زبان مشترک فرهنگ ها" را به سرکنسول ایران در کربلا اهداء کرد. در این جلسه حسینیان سر کنسول ایران در کربلا، مصطفی شیخی کنسول صدور ویزا، سیدرضا قنادزاده کنسول بخش ایرانیان، یزدی مسئول امور مالی کنسولگری، روحانی مسئول ارتباطات اقتصادی کنسولگری و از باشگاه ذوب‌آهن، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب‌آهن، شروین شلایی مسئول بین الملل، محمد وحیدی، حمیدرضا باتقوا از عوامل اجرایی مسابقه ذوب‌آهن، النصرحضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن کربلا النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»