Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@00:01:19 GMT

دلیل تمام عبادات، رسیدن به تقواست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۰۰۷

دلیل تمام عبادات، رسیدن به تقواست

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فعال‌آذر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲ خرداد ماه، در نشست تخصصی آیین روزه‌داری در فرهنگ اقوام و ادیان، اظهار کرد: قانونگذار کسی است که از تمامی نیازهای انسان مطلع بوده و براساس آن نیازها، قانون وضع کند.
وی با اشاره به اینکه خداوند از تمامی نیازهای ما اطلاع داشته و براساس این اطلاعات، قانون وضع کرده است، ادامه داد: یکی از مواردی که قوانین الهی را جز قانون‌های برتر قرار داده، این است که اگر قانونگذار بخواهد قانونی وضع کند که به سعادت بشر بینجامد، نباید به فکر نفع و ضرر خودش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام‌والمسلمین فعال‌آذر افزود: تنها موجودی که وقتی قانون وضع می‌کند، نفع و ضرر خود را درنظر نمی‌گیرد، ذات باری‌تعالی است، زیرا هیچکس نمی‌تواند به خداوند آسیبی برساند.
وی یادآور شد: برخی قوانین که در کشورهای غربی که وضع می‌شوند، با فطرت انسان و معارف الهی سازگار نیستند که از آن موارد می‌توان به سقط جنین اشاره کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دلیل تمام عبادات، رسیدن به تقواست، تقوا همان سپر است، ما با روزه گرفتن به نقطه‌ای میرسیم که سپری در مقابل هواهای نفسانی ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن روزه اقوام و ادیان تقوا اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه