Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیب‌پرور گفت: صدها گروه‌ متخصص به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان کار را رها نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» امروز (پنجشنبه ۲ خرداد) در آیین آغاز عملیات ساخت و بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی گلستان اظهار کرد: بسیج و سپاه در  کشور بازسازی و نوسازی ۲۲ هزار واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سیل اخیر ۲۵ استان درگیر شد و اوج آسیب در ۵ استان کشور بوده است.

 

 

غیب‌پرور متذکر شد: با تعامل وزارت کشور و بنیاد مسکن تفاهم‌نامه‌ای امضاشده و طرحی در قالب جهاد همبستگی ملی برنامه‌ریزی‌شده و جدا از فعالیت‌های دولت واحدهای باقی‌مانده که از سیل خسارت خوردند را بازسازی و نوسازی کنیم.

 

 

وی تأکید کرد: مرحله بازسازی و تعمیر در بسیار نقاط تمام شده و باید در فاز احداث فعالیت خود را آغاز کنیم.

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: در فاز احداث تصور ما این است که در ظرف مدت ۴ تا ۶ ماه کار را تمام کنیم.

 

 

غیب‌پرور متذکر شد: صدها گروه‌های متخصص اعزام به مناطق سیل‌زده شدند و در ماه مبارک رمضان کار را رها نکردند.

 

 

وی افزود: اولویت ما مناطق روستایی و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است چراکه این خانواده‌ها در سیل رنج دوچندان کشیدند.

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: حلاوت خدمت اگر در کام مردم بنشیند انقلاب ما را بیمه می‌کند و در چهار دهه گذشته این‌گونه بوده است.

 

 

غیب‌پرور افزود: آمار تعمیرات واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده رو به افزایش است و دلیل آن این است که با خشکی هوا ترک در ساختمان‌ها منجر به فرو ریختن بخشی از ساختمان‌ها شده است.

 

 

وی گفت: تصور می‌کنیم میزان واحدهای خسارت‌دیده از سیل که نیاز به بازسازی دارند سه تا ۴ درصد بیش از آن چیزی باشد که برنامه‌ریزی کردیم.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان مجلس کانون های مساجد مسجد ماه مبارک رمضان روزه اولی ها دختران روزه اولی کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین سیل زده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد