Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:38:37 GMT

پیشنهاد مالی رسن به پرسپولیس چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۸۲۸

پیشنهاد مالی رسن به پرسپولیس چقدر است؟

رقم درخواستی بازیکن عراقی پرسپولیس برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص شد.

به گزارش مشرق، بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس که هفته گذشته کتف خود را جراحی کرده بود روز سه‌شنبه راهی کشورش شد و این در حالی است که او هنوز نتوانسته بخشی از مطالبات خود را از باشگاهش بگیرد و به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش سپاهان به محرومیت بیرانوند نبود پرسپولیس؛ شرط مشهد برای برگزاری فینال

درحالی‌که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکن عراقی خود رقم ۴۰۰ هزار دلار را پیشنهاد داده بود، اما رسن خواهان قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری شد که این موضوع با مخالفت مسئولان پرسپولیس روبه‌رو گشت. اما درنهایت پس از مذاکرات متعدد این بازیکن عراقی از درخواست خود کوتاه آمد و رقم ۵۵۰ هزار دلار را از پرسپولیس طلب کرده است.

با توجه به افزایش قیمت ارز به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس با این درخواست هم موافقت نکند؛ چراکه علاوه بر این مبلغ باشگاه پرسپولیس باید هزینه‌های زندگی رسن در ایران را هم بپردازد. اجاره ماهیانه منزل این بازیکن ۱۵ میلیون تومان است و هزینه‌های جاری دیگر این بازیکن باعث شد که شاید رسن برای همیشه از پرسپولیس جدا شود.

البته بالا رفتن قیمت ارز تنها بر روی آینده کاری این بازیکن عراقی تأثیرگذار نیست؛ چراکه این احتمال وجود دارد با افزایش قیمت ارز وضعیت سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس هم تحت تأثیر قرار بگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!