Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:48:58 GMT

تنها راه مقابله با تحریم دشمنان تکیه بر قدرت داخلی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۸۴۶

تنها راه مقابله با تحریم دشمنان تکیه بر قدرت داخلی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی توشه پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر که فرمانده ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد، یادآور روزی بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی است که بزرگ مردانی با ایثار جان خود این روز را جاودانه کردند به گونه‌ای که هرگز از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس، یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران است که با رمز «یا علی بن ابی‌طالب» در محور اهواز- خرمشهر- دشت آزادگان به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش و با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز کردند، افزود: سرانجام طی این عملیات در سوم خرداد ۱۳۶۱ نیروهای ایرانی، خرمشهر را که در روزهای ابتدای جنگ به اشغال ارتش عراق درآمده بود آزاد کردند.

وی گفت: در عملیات بیت المقدس حدود ۱۹ هزار نفر از نیروی دشمن به اسارت رزمندگان درآمده و بیش از ۱۶ هزار نفر نیز کشته و زخمی شدند.

سرهنگ توشه با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تمام عملیات‌ها بود که سبب ایجاد انرژی مضاعف در اراده و انگیزه دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب و نظام شد، گفت: فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش بعثی عراق با حمایت قدرت‌های جهانی به طور گسترده نواحی مرزی ایران را با هدف اشغال خاک خوزستان مورد تهاجم قرار داد، تصریح کرد: دلاور مردان و رزمندگان ایرانی با کمترین مهمات و پشتیبانی در برابر دشمن ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.

سرهنگ توشه با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس تحریم‌های سنگین‌تر از تحریم‌های امروز را نیز تجربه کرده‌ایم، افزود: تنها راه مقابله با این تحریم‌ها تکیه بر توان داخلی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب تمدن سازی در دنیا است و ما این انقلاب را به دست صاحب اصلیش امام زمان می‌رسانیم.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرهنگ ناصر پورکریمی فرمانده سابق سپاه ناحیه رودسر، سرهنگ اسماعیل حسنی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

کد خبر 4624405

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.


وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.


 اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.
 

 

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است