Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@23:30:56 GMT

اسامی ١٢ محور مسدود جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۹۳۲

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اسامی محورهای مسدود شریانی و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جدیدترین وضعیت محورهای جاده‌ای مسدود کشور، اظهار کرد: در حال‌ حاضر محورهای مسدود شریانی شامل محور پلدختر-کوهدشت، پلدختر- دره شهر، محور قدیم پلدختر- خرم آباد و شهداد- نهبندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در خصوص جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور، بیان‌ کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) هستیم و هیچ‌گونه مداخلات جوی در این محورها وجود ندارد.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز، خاطر نشان کرد: تردد در تمامی محورهای اصلی کشور روان است.
آشوری همچنین در مورد کمربندی دهلران که دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی است، گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین به محورهای مسدود غیرشریانی کشور اشاره کرد و گفت‌: محورهای گمیشان-خواجه نفس (دارای انسداد یکطرفه ساعتی)، کمربندی بستان - سوسنگرد، چغازنبیل - شوشتر، محور قدیم بستان - چذابه، شهداد - اندوهجرد، فنوج – رمشک و راور-بهاباد نیز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدودند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاده های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟