Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای برنامه و توسعه استان قزوین به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور دکتر حاجی محمدی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسوولان دستگاههای استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: داستانی که همه ساله تکرار می شود، هنر مدیریت، تصمیم گیری و اجرا در محدودیت است و ما عملا در محدودیت تصمیم می گیریم و در کل کشور نیز، پیش بینی ها، سناریوهای متفاوتی را به همراه دارد که تاثیرات خود را در کشور خواهد داشت.

وی گفت: استان قزوین، استان برخورداری نیست اما ما در محدودیت تصمیم می گیریم و برهمین اساس، فقط پانزده درصد منابع با اعتباراتش در استان تخصیص می یابد و ما برای 25 درصد از این پانزده درصد تصمیم می گیریم و 85 درصد این امکانات در مرکز متمرکز بوده و مسوولان باید اعتبارات تخصیصی از آن 85 درصد منابع را برای استان جذب کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: بحث استفاده از ظرفیتهای قانون الزامی است که مدیران باید پیگیری کنند تا بتوانیم نهایتا تا پایان سال مالی اعتباراتی را داشته باشیم.

زاهدی عنوان کرد: در حوزه اعتبارات هزینه ای نیز امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که موفق تر از صد در صد تخصیص ها عمل کنیم چرا که همه تلاش نظام برای رفع مشکلات ملت است.

وی افزود: علاوه بر محدودیت های جدی در منابع، الویتهایی همچون خسارات سیل اخیر نیز وجود دارد که خسارات زیادی به زیرساختهای عمرانی استان کشور وارد شده که اعتبارات استان پاسخگوی این خسارات نبوده و نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: مساله دیگر نامگذاری سال به عنوان یک ضرورت و الزام جدی است و اگر در راستای این راهبرد به تولید توجه نکنیم مشکلات بیشتری خواهیم داشت و باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.

زاهدی با اشاره به استادیوم پانزده هزار نفری سردار آزادگان، تصریح کرد: متاسفانه این پروژه بدون کارشناسی انجام شده در حالیکه در زمان ساخت باید ظرفیتها و نیازهای استان سنجیده شود. این استادیوم بدون در نظر گرفتن هیچ یک از اصول استاندارد و نیز بدون نیاز استان ساخته شده است.

وی ادامه داد: در خصوص سد نهب، امسال با ظرفیت هشتاد درصد ظرفیت فیزیکی، این سد استان را از سیل اخیر نجات داد و اگر تکمیل شده بود خسارتها بسیار کاهش می یافت. بنابراین پروژه هایی که برای مردم مفید است باید مورد توجه ویژه قرا گرفت.

مدیریت استان ضمن اشاره به مجتمع فرهنگی و هنری استان بیان کرد: این پروژه باید با جدیت پیگیری شود چرا که هر چه ساخت این پروژه بیشتر طول بکشد هزینه های آن افزایش می یابد و هنرمندان و مجموعه فرهنگ استان باید از این مجموعه بهره مند شوند.

زاهدی گفت: با توجه به انتخابات امسال، باید هماهنگی بین دستگاهها ایجاد شده تا امور مربوطه به خوبی انجام شود.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی