Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز مطرح شد: بغض مشخصی که در 578 روز گلوی مردم را بواسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در 3 خرداد سال 61 شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار سید یوسف مولایی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که در آستان مقدس امام زاده محمد (ع) برگزار شد با تاکید بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد، گفت: مردم با 34 روز مقاومت بدون تجهیزات در برابر رژیم بعث این روز را تاریخی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی سوم خرداد را سالروز ایثار و مقاومت دانست و افزود: اگر امروز شرایط را با این مناسبت تاریخی تطبیق ندهیم به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید زیرا شرط نزول رحمت الهی مقاومت است.    سردار مولایی اظهار داشت: علی رغم تجهیزات پیشرفته و امکانات عراق در خرمشهر، آنچه توانست این شهر را به مردم ایران بازگرداند مقاومت بود، امروز نیز نباید چشممان به دست دشمن باشد و باید به فرمول و رمز پیروزی 8 سال دفاع مقدس بازگردیم.    فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه تنها راه خروج از محاصره اقتصادی و نظامی تاسی از امام حسین (ع) و قران کریم به عنوان نسخه نجات بخش است، تصریح کرد: درک بالای رزمندگان از قران کریم و راهبردهای آن مانع سقوط خرمشهر شد.   همچنین استاندار البرز در این مراسم گفت: بغض مشخصی که در 578 روز گلوی مردم را بواسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در 3 خرداد سال 61 شکست. به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در عملیات بیت المقدس حماسه ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.   عزیزالله شهبازی افزود: ما برای پاسداری از این روز که بعنوان نماد رشادت ها و ایثار مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده، هر سال 3 خرداد در سراسر کشور به پاس این شجاعت و پایمردی مردم ایران سجده شکر بجا می آوریم.   وی با بیان اینکه در این روز برای تعمیم ارزش های دفاع مقدس که اهم آنها ایثار و شجاعت بود دور هم جمع می شویم اظهار داشت: سوم خرداد نماد وحدت و اتحاد نیز  محسوب می شود چراکه در آن برهه علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات نظامی، تمامی نیروهای مسلح در کنار یکدیگر برای آزادی خرمشهر جنگیدند.   استاندار البرز در خاتمه تصریح کرد: این روز یادآور دوران اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان با وجود همه دشمنی ها و سنگ اندازی های ابرقدرتها در مسیر استقلال و پیشرفت ایران اسلامی، به تبعیت از سوم خرداد به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.
  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هجدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و هفتم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه است.
اذان صبح فردا یکشنبه نهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۶ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ندای آزادی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است