Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@23:45:23 GMT

آزادی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۹۳۹

آزادی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پنجشنبه، دوم خرداد در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت یوم الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، اظهارکرد: سوم خرداد یادآور اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان به تبعیت از این روز به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح‌های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بغضی که 578 روز گلوی مردم را به واسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در سوم خرداد سال 61 شکست، افزود: به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی(ره) در عملیات بیت‌المقدس حماسه‌ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.
این مسئول گفت: ما برای پاسداری از این روز که به عنوان نماد رشادت‌ها و ایثار مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است، هرسال در سالروز این واقعه بزرگ سجده شکر به جا می‌آوریم.
شهبازی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مرهون ایثار کسانی است که مسجد جامع را پایگاه مقاومت مردمی کردند و تا آخرین نفس جنگیدند، یادآورشد: 6 هزارشهید در خون غلتیدند تا تاریخ حماسه خرمشهر جاودانه بماند و هنوز پس از گذشت سال‌های متمادی خاطره آزادسازی خرمشهر در اذهان ملت ایران همچنان غرورآفرین است.
استاندار البرز در پایان با تاکید براینکه با آزادسازی خرمشهر معادلات نظامی دشمن تغییر کرد و به دنیا ثابت شد که ملت ایران، ملتی شکست‌ناپذیر است و این ملت با جنگ از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد، افزود: عملیاتی که منجر به آزادی خرمشهر شد، ضربه اساسی و تعیین‌کننده‌ای بر پیکر دشمن وارد کرد و تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی شهبازی استاندار البرز آزادی خرمشهر سوم خرداد رژه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران