Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛درمنان  در جلسه هماهنگی پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق شهرستان رومشکان ،اظهار کرد : امسال با توجه به نزولات بی سابقه آسمانی و به دنبال آن پوشش گیاهی وسیع و پرتراکم در مراتع، در صورت وقوع حریق احتمالی، اطفاء آن بسیار مشکل است و در این راستا باید همه دستگاهها ضمن حفظ آمادگی کامل، نسبت به انجام تمهیدات پیشگیرانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوافزود : جهت پیشگیری و مقابله با آتش سوزی احتمالی ضرورت دارد اداره منابع طبیعی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای مردم، دهیاران و شوراها اقدام کند.

در منان تصریح کرد : بخشداران و مسئولین دستگاهها در مواجهه با بحران باید فرض را بر این بگذارید که از استان یا سایر شهرستانها هیچ امدادی به شما نخواهد شد و با استفاده از ظرفیتهای موجود و اتکا به امکانات شهرستان در جهت مقابله با بحران گام بردارید.

او با اشاره به کمبود امکانات اطفاء حریق موجود در رومشکان ،یادآورشد: لازم است اداره کل منابع طبیعی استان نسبت به تامین امکانات اطفاء حریق و اقلام مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن اقدام کند. 

فرماندار رومشکان گفت: بهترین گزینه برای پیشگیری  و مهار آتش سوزی  استفاده از توان و ظرفیت  مردم بومی آن مناطق است .

درمنان   بیان کرد: با توجه به قطع راه ارتباطی  پلدختر و رومشکان  اداره کل منابع طبیعی استان می بایست امکانات و نیروی بیشتری در اختیار رومشکان قرار دهد و این امکانات می بایست قبل از وقوع حادثه تخصیص یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آماده باش اداره کل منابع طبیعی پوشش منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه