Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام، با تأکید بر لزوم وحدت مردم و مسئولان، گفت: امروز در جنگ اقتصادی و روانی مقابل دشمن هستیم، دشمن سعی دارد با جنگ روانی و اقتصادی بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» در مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یک معجزه بود که با دستان رزمندگان اسلام محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه انقلاب ما به معنای واقعی انفجار نور بود، تصریح کرد: امام امت (ره) گفت سربازان من در گهواره هستند و بعد از دوران تبعید همان سربازان، نیروهای انقلابی شدند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در جنگ ایران و عراق، انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستاد، گفت: در زمان جنگ تازه انقلاب شده بود و نیروهای نظامی ما ساماندهی نشده بود و تجهیزات نظامی ما در اوایل انقلاب کامل و کافی نبود، اما در مقابل بیش از ۵۰ کشور با تمام امکانات و تجهیزات نظامی از عراق حمایت می‌کردند.

 سلیمانی دشتکی، بابیان اینکه ملت ایران با توکل به خدا، انسجام مردم و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) در مقابل دشمنان ایستاد، تصریح کرد: در دوران جنگ از ۱۷۰ گردان ایرانی ۱۲۰ گردان بسیجی بودند و این انسجام و صف‌آرایی مردمی در مقابل دشمن را نشان داد.

 

وی، با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی به‌مراتب قدرتمندتر از اوایل انقلاب است، یادآور شد: امروز دشمنان ما نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده‌اند و قدرتمندتر از قبل مقابل آن‌ها ایستاده‌ایم، امروز در جنگ اقتصادی و روانی مقابل دشمن هستیم، دشمن سعی دارد با جنگ روانی و اقتصادی بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد.

 

استاندار ایلام، با تأکید بر اینکه امروز هم نیازمند انسجام و وحدت و روحیه جهادی دوران جنگ هستیم، گفت: افق روشنی پیش روی استان ایلام است، بسیاری از پروژه‌ها به‌صورت غیررسمی شروع‌شده است که در سفر رئیس‌جمهور رسماً افتتاح می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه لرزه‌نگاری و اکتشاف نفتی در ایوان و آبدانان و دهلران و مهران شروع‌شده است، گفت: در سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام پیش‌بینی می‌شود که طرح‌هایی بااعتباری بالغ‌بر ۷ الی ۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شود.

 

سلیمانی دشتکی، با اشاره به اینکه اربعین را در پیش روداریم و قطعاً باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود، گفت: در اربعین امسال چون ویزا آزادشده است پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴ میلیون نفر تردد زائر داشته باشیم.

 

گفتنی است، این مراسم در مقر تیپ ۱۱ امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.


 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس مسجد ماه مبارک رمضان روزه اولی ها اردبیل خراسان جنوبي دختران روزه اولی کانون های مساجد اربعین حسینی خرمشهر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران