Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمنده دفاع مقدس گفت: روشنفکران کور قدرت درک جمله «خرمشهر را خدا آزاد کرد» را ندارند.به گزارش بلاغ، از شهرستان سوادکوه، سید‌قاسم صالح‌نژاد‌ امره‌ای متولد ۱۳۳۷ در زیراب سوادکوه است که تا مقطع متوسطه در سوادکوه تحصیل کرد و دیپلم رشته اتومکانیک را در قائم‌شهر کسب کرد، فعالیت انقلابی خود را در تشکیلات انجمن اسلامی انجام می‌داد و ۱۰ تیر‌ماه یعنی ۲۴ روز بعد از عملیات آزاد‌سازی خرمشهر وارد این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح‌‌نژاد هدف حضورش در خرمشهر را پاسخ به این سؤال ذکر کرد که چرا کشور‌های استکباری با همه توان از صدام حمایت کردند تا خرمشهر را اشغال و در اختیار خود داشته باشد و این شهر برای صدام حفظ شود؟

وی ریشه محمره را در خون رزمندگانی دانست که خون‌شان در رودخانه اروند ریخت و آن را فهم خود از ریشه نام خرمشهر ذکر کرد.

 

 

صالح‌نژاد عظمت بزرگ آزاد‌سازی خرمشهر را در کلام امام راحل ذکر کرد که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و افزود: روشنفکران کور قدرت درک این موضوع را ندارند، من قدرت و معجزه الهی را آثار آزاد‌سازی خرمشهر می‌دانم.

جانباز ۳۰ درصد است و ترکش در سر او وجود دارد، صالح‌نژاد‌ در ۶ عملیات بدر، والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۱۰ و مرصاد حضور داشت و اهتزار پرچم ایران در مسجد جامع خرمشهر و فاو را از بهترین خاطرات خود ذکر کرد و با بیان اینکه به نسل‌های جدید بگویید که منافقین در کربلای ۴ خیانت کردند و امریکای جنایتکار علاقه دارد آنها را حاکم کند و عملیات مرصاد انتقام کربلای ۴ از منافقین بود، لذت مجازات‌ علیه منافقین را چشیدیم.

وی اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های رزمندگان دانست و افزود: ما دستاوردهای بزرگی داریم که دشمنان را عصبانی کرد و سیاسیون و روشنفکران کور از قدرت بسیج و سپاه غافلند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ح

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

دیگر خبرها

  • کافی است انسان باشد!
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است