Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:09:00 GMT

سکه رنگ باخت/ جولان دلار در بازار+ جدول

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۵۲۹

سکه رنگ باخت/ جولان دلار در بازار+ جدول

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز بازار آزاد شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز بودیم. هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 429 هزار و 600 تومان و طلای 24 عیار نیز به ارزش 571 هزار و 600 تومان رسید.

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) به قیمت 4 میلیون و 766 هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ارزش 4 میلیون و 670 هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌‌ست، نیم سکه به قیمت 2 میلیون و 648 هزار تومان و ربع سکه با قیمت یک میلیون و 698 هزار تومان داد و ستد شد. همچنین سکه گرمی به ارزش یک میلیون و 19 هزار تومان معامله شد.

دلار در بازار آزاد با ثبات با قیمت 4 هزار و 200 تومان معامله شد و همچنین نرخ دلار در بازار قاچاق به ارزش 14 هزار و 300 تومان در اختیار متقاضیان این ارز قرار گرفت.

همچنین یورو با قیمت 15 هزار و 947 تومان، پوند انگلیس به ارزش 17 هزار و 956 تومان و درهم امارات به قیمت 3 هزار و 881 تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی به قیمت 1275 دلار مورد معامله قرار گرفت.

طلا و ارز

قیمت به تومان

اونس جهانی

1275 دلار

طلای 18

429.600

طلای 24

571.600

سکه تمام بهار (امامی)

4.766.000

سکه تمام بهار آزادی

4.670.000

نیم سکه

2.648.000

ربع سکه

1.698.000

سکه گرمی

1.019.000

دلار بانکی مرکزی

4.200

دلار بازار( قاچاق)

14.300

یورو

15.947

پوند

17.956

درهم امارات

3.881

انتهای پیام/

169 / 156 سکه دلار یورو پوند بازار نیم سکه سکه بهار آزادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سکه دلار یورو پوند بازار نیم سکه سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

آفتاب‌‌نیوز :

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازار‌ها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند.

قیمت دلار هرات یکشنبه را در ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان شروع کرد و تا قبل از نرخ‌دهی درهم تا ۶۰ هزار و ۹۰۰ تومان بالا رفت. اما در ادامه روند نزولی قیمت درهم، نرخ دلار در هرات با کاهش تا مرز حمایت ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان پایین آمد. البته در معاملات پشت خطی انتهای هفته گذشته، بازار ارز هرات زودتر از سایر بازار‌ها کانال ۶۰ هزار را از دست داده بود و به این مرز حمایت رسیده، اما در از دست دادن آن ناکام مانده بود.

به عقیده تحلیلگران بازار به محدوده حمایتی رسیده، اما جان صعود پرقدرت ندارد. اگر بازار ارز و سکه در زیر مرز‌های حمایتی به تثبیت برسند قیمت دلار و سکه به سمت کف‌های جدید در سال ۱۴۰۳ حرکت خواهد کرد.

قیمت درهم امارات با گپ منفی در ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش در نیمه دوم به ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و در همین نرخ نیز بسته شد. نکته قیمت درهم، این بود که کانال نرخ‌دهی درهم زودتر از سایر روز‌ها در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه به کار خود پایان داد.

قیمت تتر نیز در یک معاملات رنج رفت و برگشتی کانال ۶۱ هزار تومان را از دست داد و به مرز حمایت مهم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. بر اساس تحلیل تکنیکال اگر قیمت تتر زیر این مرز تثبیت دهد با کاهش بیشتر می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود.

از دید معامله‌گران فنی اگر قیمت دلار هرات مرز حمایت ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی در حوالی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. همچنین مقاومت اولیه قیمت دلار هرات ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صورت شکست نرخ می‌تواند به سمت کانال بالاتر برود.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟