Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:04:16 GMT

700 مسجد و حسینیه ایلام برای لیالی قدر مهیا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۶۶۳

700 مسجد و حسینیه ایلام برای لیالی قدر مهیا شد

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین های ویژه شب های قدر در سطح 700 مسجد و حسینیه مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت‌ الاسلام حشمت رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آیین ها در همه مساجد، حسینیه ها و تکایای این استان از فردا شب با حضور عاشقان روزه دار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آیین های شب های قدر از ساعت 22 تا حدود 2 بامداد فردا جمعه و همچنین یکشنبه شب و سه شنبه شب هفته آینده برگزار می شود.
حجت الاسلام رستمی اقامه نمازهای 100 رکعتی، قرائت دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، آیین های قرآن بر سر گرفتن و سخنرانی و مداحی را از جمله برنامه‌های شب های قدر برشمرد.
به گفته وی، آیین ویژه احیا و شب زنده داری در شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در محل مصلی امام خمینی ایلام برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم استان برای شرکت در این آیین ها دعوت کرد و گفت: شب های احیا بهترین فرصت برای طلب بخشش از پروردگار است و ضرورت دارد مردم نهایت بهره را از این شب های پر فضیلت ببرند.
آیین های شب های قدر (لیالی قدر) که نخستین شب آن با سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) تقارن دارد از فردا شب آغاز می شود.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين رمضان شب هاي قدر مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان