Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:40:08 GMT

مبنا و شاخص های حرکت ارزشی و انقلابی به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۴۱۶

مبنا و شاخص های حرکت ارزشی و انقلابی به تصویب رسید

تهران- ایرنا- چهارمین نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های ارزشی، ولایی و انقلابی در محل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد و 4 مبنا و 14 شاخص به تصویب جلسه رسید.

به گزارش روز پنجشنبه دفتر رسانه جامعه روحانیت مبارز، چهارمین نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های ارزشی، ولایی و انقلابی با حضور دبیران و مسئولان تشکل ها احزاب و جبهه های ارزشی، ولایی و انقلابی پیش از ظهر امروز در محل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسین موسی پور»، عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت حضور شخصیت های انقلابی با رویکردهای مختلف را مبارک دانسته و هدف از این جلسات را رسیدن به وفاق حداکثری نیروهای ارزشی، ولایی و انقلابی بیان کرد.
وی اضافه کرد: مجموعه جریان ولایی و انقلابی دارای ظرفیت های فراوان و پایگاه و جایگاه مردمی در همه اقشار هستند که وفاق و همدلی و هم افزایی آنها در عرصه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی می تواند بر تحقق اهداف جریان انقلاب سرعت و غنا بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در ادامه به تبییین و تشریح دستور جلسه پرداخت.
در ادامه جلسه آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» با بیان نکاتی اخلاقی در باب فضائل ماه مبارک رمضان و شب های قدر، توبه به درگاه خداوند و پرهیز از قدرت طلبی پرداخت و گفت: در این ماه باید اساس توبه است و تغییر حال است نه صرف تغییر قال و اظهار، ما باید از رفتارهای بدمان برگردیم.
رییس جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: باید از شهرت طلبی، شهوت طلبی و ریاست طلبی دور شویم و ورود و خروج ما به مسئولیت ها و کارها و انتخابات برای جذابیت آن نباشد و بایستی هدف اصلی و اساسی را خدمت به خلق خدا و رضایت حضرت حق قرار دهیم.
پس از بیانات آیت الله موحدی کرمانی، جزئیات شاخص های حرکت جریان ارزشی و انقلابی که در جلسه قبل کلیات آن به تصویب اعضای نشست رسیده بود بررسی شد و با 4 مبنا و 14 شاخص به تصویب جلسه رسید که به زودی منتشر خواهد شد.
دستور بعدی جلسه نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل های انقلابی، ارزشی و ولایی بررسی وضعیت شناسی سیاسی سال 98 کشور بود که با دغدغه رسیدن به دیدگاه مشترک برای حرکت و اقدام به بحث میان اعضا گذاشته شد.
در پایان این نشست حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» دبیرعالی جامعه روحانیت با اشاره به لزوم رسیدن به افق مشترک بر تدوین یک متن علمی و دقیق از وضعیت شناسی سیاسی کشور تاکید کرد و افزود: رسیدن به یک وضعیت شناسی دقیق می تواند در همه بخش ها برای جریان ارزشی و انقلابی راهگشا و موثر باشد.
گفتنی است، هم اندیشی احزاب و تشکل های انقلابی، ارزشی و ولایی نخستین پنج شنبه هر ماه به میزبانی جامعه روحانیت مبارز کشور برگزار می شود.
سیام*3202**9121

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روحانيت مبارز احزاب و تشكل ها موسي پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور