Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:54:03 GMT

بازی دشواری مقابل سپاهان داریم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۷۲۸

بازی دشواری مقابل سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان مربی آرام و با شخصیتی است که توانسته در این دوسال به فوتبال اصفهان کمک کند.

بیان محمودی درگفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیمش برای بازی با سپاهان، اظهار کرد: بازی مهمی را پیش رو داریم، متاسفانه چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداریم و این کار را برای ما سخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باوجود نبود بازیکنان اصلی پیش بینی بازی دشوار است، همه تلاشمان را انجام می دهیم تا بازی آبرومندانه ای به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش بازیکنان تیم بتوانیم نتیجه قابل قبولی به دست آوریم، تصریح کرد: در این هفته از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده ایم که کاملا آماده هستند.

بیان محمودی در خصوص تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان، خاطر نشان کرد: تیم همشهری خوب است و بازیکنان خوبی دارد. اصفهان دوتیم قدرتمند در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد که هردوتیم نزدیک به صدر جدول هستند.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان مربی با دانشی است، تاکید کرد: شهبازی مربی آرام و با شخصیتی است که توانسته در این دوسال به فوتبال اصفهان کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در رابطه باداوری که برای دربی بانوان اصفهان انتخاب شده، اظهار کرد: سلطنت نووزی یکی از بهترین داورهای لیگ برتر است که برای بازی با سپاهان انتخاب کرده اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تیم فوتبال بانوان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران