Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه جمع آوری فاضلاب فاز 2مسکن مهر و کارخانه کود آلی رشت بازدید کرد.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ علی اوسط اکبری مقدم در بازدید از عملیات اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت اظهار داشت: تکمیل زیرساخت ها و آسفالت معابر پروژه مسکن مهر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان از تاکیدات دکتر سالاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان مورد توجه مسئولان استان قرار دارد، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها در بعضی از قراردادها مطلوب بوده و در بعضی دیگر نیز به علت عدم تامین منابع شاهد رکود پروژه هستیم که در این راستا باید رفع مشکل در بازه زمانی مشخص بپردازیم.
اکبری مقدم خاطرنشان کرد: باید نسبت به مدیریت صحیح آن بخش از فاضلاب صنعتی و خانگی که وارد رودخانه زرجوب می‌شود مدیریتی کارآمد را اعمال کنیم و میزان حجم آلودگی این رودخانه را کاهش دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از تلاش های صورت گرفته برای پاکسازی شریان اصلی رودخانه زرجوب خبر داد و افزود: اجرای پرو‍ژه فاضلاب در حوزه‌ رشتیان(شهید رجایی) و محله سیاه اسطلخ شهرستان رشت هم با جدیت در حال انجام است تا با اجرای آن مسیر فاضلاب از بستر رودخانه جدا و به سمت تصفیه خانه اصلی هدایت شود.
اکبری مقدم از کارخانه کود آلی گیلان نیز بازدید کرد و در گفت و گو با مدیریت و پرسنل این واحد خدماتی، در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.
اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر رشت با هدف جمع آوری فاضلاب دو هزار و 840 واحد از منازل مسکونی در حال ساخت فاز 2 و انتقال به ایستگاه پمپاژ مسکن مهر و تصفیه فاضلاب انجام می شود.
هزینه اجرای این پروژه 40 میلیارد ریال و هزینه خرید لوله و اتصالات 18 میلیارد ریال پیش بینی شده که در مجموع اولویت اول پروژه 58 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.
پروژه جمع آوری فاضلاب فاز 2 مسکن مهر رشت تا فروردین ماه سال 1399 به اتمام خواهد رسید.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسكن مهر گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت