Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودهای زیرساختی در استان گفت: در عصر ارتباطات متاسفیم که هنوز پوشش تصویری رسانه‌های ملی و شبکه‌های ارتباط‌رسان در نقاطی از استان و به ویژه شهرستان‌ها کامل نیست. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بهمن طاهرخانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین که عصر امروز با حضور حاجی محمدی رئیس امور پایش ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، استاندار قزوین و جمعی از نمایندگان و مسئولان استانی در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که صحبت از امکانات رفاهی و تامین نیازهای ثانویه مردم مطرح شده است در نقاطی از استان قزوین هنوز نیازهای زیرساختی و اولیه تامین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلاتی که سبب شده امروز قزوین در بسیاری از موارد و به ویژه مسائل اعتباری نادیده گرفته شود نزدیکی و مجاورت استان به پایتخت است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت در سایه قرار گرفته است و ما باید برای تخصیص اعتبارات برای تامین اولیه های نیاز زندگی مردم همواره در تلاش و سختی باشیم.

‌رفع فقر و محرومیت از استان کرمان در اولویت‌‌ دولت قرار داردمعاون توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی رئیس جمهور: مقدمات اشتغال‌زایی جوانان را فراهم می‌کنیممنافع فردی مانع ساماندهی صدا و سیما است

طاهرخانی عنوان کرد: شهرستان‌های قزوین امروز در بسیاری از مسائل زیرساختی دچار مشکل است و این کمبودها باید با اعتباراتی فراتر از اعتبارات استانی برطرف.

وی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی در حوزه‌های رفاهی و خدماتی از مسائلی است که ما به شدت پیگیر آن هستیم ولی دولت نیز باید در این مسیر حمایت‌های مالی مناسبی داشته باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم در کنار خواسته‌های رفاهی و تامین زیرساخت‌ها از دولت پیگیر برخورد جدی با مفسدین اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت بیت‌‍المال هستند چرا که مشکلات اقتصادی برای مردم قابل درک است و همواره همکاری خوبی داشته‌اند، اما فساد و دزدی از بیت‌المال پذیرفته نیست.

وی با اشاره به پیگیری‌های مردم در ویژهونده مفسدین اقتصادی بیان کرد: مردم خواستار رسیدگی به این پرونده‌ها هستند و باید نتیجه این پرونده‌ها به اطلاع مردم برسد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: دولت نیز موظف است در جاهایی که احساس می‌شود امکان دست ‌اندازی به بیت المال وجود دارد با روش های پیشگیرانه ورود کند و اجازه این دست اندازی داده نشود.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: افتخار نماز جمعه این است یک پایگاه مردمی بوده و باید حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: یکی از ورزش‌های سالم ورزش زورخانه‌ای است و در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که همان هم مشکلات فراوانی دارد با جلسه‌ای که با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشتیم وزیر قول‌هایی در خصوص تأسیس یک زورخانه در مرکز استان داد که امیدواریم با همکاری کار و رفاه اجتماعی زودتر این زورخانه احداث شود.

وی با اشاره به روز شوراها افزود: توجه به شورای‌ها به‌عنوان یک ظرفیت مهم مردمی، دارای اهمیت است، نظام اسلامی کار را به دست مردم انجام می‌دهد و شعار امسال هم در همین جهت انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه گفت: مطالبات شورای‌ها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و متقابلاً هم مطالبه شورای‌ها باید واقع‌گرایانه باشد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شهید مطهری به‌عنوان یک الگو مؤثر، مفید و پرانگیزه برای افراد جامعه و فرهنگیان است، عنوان کرد: فرهنگیان ما با انگیزه در میدان حضور دارند ولی ضرورت‌ها خیلی بیشتر از این‌هاست، شکل‌دهی به نسل جوان برعهده معلمان و آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و معلمان باید انگیزه خود را در این راستا بالا ببرند، البته خلاءهای هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های نمازجمعه تراز، اضافه کرد: افتخار نماز جمعه شیعی این است یک پایگاه مردمی است و حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که رسانه‌ها مطالبات مردم را منعکس کنند، ادامه داد: باید اجازه داد که مردم با حفظ موازین اخلاقی مطالبه خود را اعلام کنند و مسئولان هم با گوش شنوا و دلسوزانه شنونده باشند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به عملیات وعده صادق، خاطرنشان کرد: بعد عملیات طوفان الاقصی و حمله یمنی‌ها به رژیم صهیونیستی و تکمیل کننده آن عملیات وعده صادق سرعت تغییرات جهانی بسیار زیاد شده و دنیا شاهد تغییر موازنه قدرت است.

کد خبر 748092

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات