Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:11:11 GMT

بشار رسن برای ماندن چه‌قدر می‌خواهد؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۶۱۰

بشار رسن برای ماندن چه‌قدر می‌خواهد؟

بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس که هفته گذشته کتف خود را جراحی کرده بود روز سه‌شنبه راهی کشورش شد و این در حالی است که او هنوز نتوانسته بخشی از مطالبات خود را از باشگاهش بگیرد و به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد.

درحالی‌که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکن عراقی خود رقم ۴۰۰ هزار دلار را پیشنهاد داده بود، اما رسن خواهان قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری شد که این موضوع با مخالفت مسئولان پرسپولیس روبه‌رو گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درنهایت پس از مذاکرات متعدد این بازیکن عراقی از درخواست خود کوتاه آمد و رقم ۵۵۰ هزار دلار را از پرسپولیس طلب کرده است.

با توجه به افزایش قیمت ارز به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس با این درخواست هم موافقت نکند؛ چراکه علاوه بر این مبلغ باشگاه پرسپولیس باید هزینه‌های زندگی رسن در ایران را هم بپردازد. اجاره ماهیانه منزل این بازیکن ۱۵ میلیون تومان است و هزینه‌های جاری دیگر این بازیکن باعث شد که شاید رسن برای همیشه از پرسپولیس جدا شود.

البته بالا رفتن قیمت ارز تنها بر روی آینده کاری این بازیکن عراقی تأثیرگذار نیست؛ چراکه این احتمال وجود دارد با افزایش قیمت ارز وضعیت سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس هم تحت تأثیر قرار بگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بشار رسن باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟