Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سوم خرداد یاد آور رشادت بزرگمردانی است که معجزه اراده و ایمان را به تصویر کشیدند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی  امشب در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد که با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین استانی در منزل شهید بابایی برگزار شد، اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر اتفاقی نبود که به سادگی قابل اجرایی شدن باشد و به راستی که با توان نظامی ایران همخوانی نداشت اما رزمندگان بزرگ و قهرمانان ما ما معجزه ایمان و اراده توانستند از پیروزی شیرین را برای ما به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به راستی که این حماسه بزرگ از مهم ترین اتفاقات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است چرا که رشادت بزرگمردان و خون شهدای پاکمان این پیروزی را برای به یادگار گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تلاش های رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس گفت: بیش شک جنگ تحمیلی از خاطرات سخت ما در جمهوری اسلامی است اما اراده، دلیر مردی و ایمان رزمندگان و شهدای ما سبب شد تا این روزهای سخت نشان افتخار و برگ زرین حق علیه باطل بر سینه جمهوری اسلامی ایران باشد.

خرمشهر چگونه آزاد شد؟یادداشت| نقش قوای مردمی در فتح خرمشهرهمدان| حماسه آزادسازی خرمشهر تمام معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر دادفتح خرمشهر نشانگر اقتدار رزمندگان و عشق مردم به نظام بود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطرنشان کرد: البته جنگ و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران تا زمان مبارزه حق علیه باطل ادامه خواهد داشت و از روزهای نخست پیروزی انقلاب این جنگ وجود داشته و تا به امروز هم ادامه دارد.

وی تاکید کرد: البته در هر دوره ای شکل جنگ تغییر داشته است، زمانی با ابزار گروهک ها، زمانی با جنگ سخت و امروز با جنگ نرم و عرصه سیاست وارده شده اند تا به این نظام و به این مردم صدمه وارد کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اما تا هر زمانی که این جنگ و این دشمنی ادامه داشته باشد، جوانان انقلابی و مومن هم هستند تا در مقابل این زورگویی ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: جوانان ما امروز چشم به دستور مقام معظم رهبری دوخته اند و با حضور پر رنگ و همه جانبه پشت انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: امروز فعالیت های فرهنگی و هنری انقلابی و متعهدانه نمونه ای از این حمایت است که شکر خدا در استان قزوین از این هنرمندان جوان و فرهیخته حضور دارند و برای پیروزی انقلاب در تلاش هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین با اشاره به برخی از برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت این روز عنوان کرد: نخستین و مهم ترین اصل بزرگداشت چنین حماسه ای آگاهی بخشی و بیان واقعیات آن است و نسل جوان ما امروز حق دارد تا در خصوص جنگ تحمیلی ، اتفاقات آن و چنین حماسه هایی آگاهی کامل داشته باشد.

انتهای پیام/

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی