Web Analytics Made Easy - Statcounter

غراوی با بیان اینکه ۱۴۶ واحد تولیدی دچار خسارت شدند، گفت: خسارت را به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام کردیم از این رو مصوبه‌ای پیرامون میزان خسارت بخش تولیدی در هیئت دولت تصویب می شود و تسهیلات را در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «محمد غراوی» شب گذشته (پنجشنبه ۲ خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که با موضوع بازسازی مناطق سیل زده پخش شد درباره وضعیت کنونی استان گلستان و اقدامات انجام شده در این استان گفت: تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی دچار خسارت و آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول و دوم و بخصوص فاز سوم شهرک‌های صنعتی خسارت زیادی دید.

 

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه ۱۴۶ واحد تولیدی دچار خسارت شدند، گفت: خسارت را به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام کردیم از این رو مصوبه‌ای پیرامون میزان خسارت بخش تولیدی در هیئت دولت تصویب می شود و تسهیلات را در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به بازگشت بیش از 3 هزار نفر به محل کار خود گفت: پس از مقابله با سیل در اولین فرصت واحد‌های تولیدی به مرحله قبل خود باز گشتند و در واحد‌های تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

 

غراوی درباره میزان خسارات وارده شده از سیل در حوزه کشاورزی نیز گفت: ما بازرسی‌های میدانی دقیقی را انجام داده‌ایم و تاکنون ۳۲۱ پرونده در حوزه بخش کشاورزی نسبت به پرداخت آن اقدام شده است. حدود ۱۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزی واریز شده است، ۱۸۲۵ پرونده دیگر در دست اقدام است تا به بانک معرفی شود.

 

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۷۰۰ پرونده تکمیل شده و برآورد اولیه خسارت در حوزه کشاورزی صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که با سرعت عملی که اکنون وجود دارد پرداخت خسارت‌های بخش کشاورزی در اولین فرصت صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستایی دچار مشکلات بهداشتی نیست، افزود: دستگاه‌های متولی و اکیپ‌های بهداشتی مدام در حال بررسی اوضاع هستند هیچ مشکلی از بابت مسائل بهداشتی آب و فاضلاب وجود ندارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه مبارک رمضان روزه اولی ها اردبیل مسجد دختران روزه اولی خبرگزاری شبستان خسارت سیل استان گلستان سیل استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان گفت: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست شد و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

او افزود: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

 براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی