Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:17:33 GMT

استاندار خوزستان:خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۶۸۳

استاندار خوزستان:خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است

اندیمشک-ایرنا-استاندار خوزستان گفت:خدمات انقلاب اسلامی در همه ابعاد و بخش های جامعه قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی پنج شنبه شب در آئین افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک افزود:نباید با بزرگنمایی کمبودها ، این خدمات ارزنده را نادیده گرفت.
وی افزود:در اقصی نقاط کشور در زمینه های مختلف طرح ها و پروژه های بزرگی ساخته شده که سبب متحول شدن زیرساخت ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن این خدمات است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم ، نسبت به تشریح این خدمات نظام اسلامی تلاش شود.
شریعتی این خدمات دهی به مردم را حق آنها دانست و گفت:با متحول شدن زیرساخت ها ، جامعه اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کرده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم همدلی و تلاش جهادی را برای توسعه ضروری دانست و گفت:توسعه هر منطقه ای منوط به برخورداری از توانایی و امکاناتی است که با تکیه بر این داشته ها ، توسعه فراهم می شود.
فریدون حسنوند افزود:داشتن مردمی باانگیزه ، مدیران توانمند و امکانات مناسب ، به شتاب بخشی روند توسعه کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد:در شهرستان اندیمشک با بهره گیری از همه فرصت ها ، در بخش های متعدد ، پروژه های بسیار خوبی در حال اجرا است.
نماینده اندیمشک افزود:دغدغه اشتغال و اقتصاد همواره مورد نظر بوده لذا حضور وزرا برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های متعدد از جمله نیروگاه ، پتروشیمی و فولاد برای این مهم است.
وی گفت:اگر دهها مسئول کشوری برای تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، اقتصاد و اشتغال به این شهرستان می آیند به دلیل اهمیت رسیدگی هرچه بیشتر به مطالبات مردم و توسعه هر چه بیشتر شهرستان است.
وی افزود: تداوم این مسیر نیازمند تشویق ها و پشتوانه مردم است که با برخورداری از این دلگرمی ، تلاش ها مضاعف می شود و توسعه و آبادانی در اندیمشک بیشتر خواهد شد.
فرماندار اندیمشک هم گفت:تحریم های دشمن در تحقق دهها طرح عمرانی در اندیمکش بی تاثیر بوده و با تلاش شبانه روزی مسئولین این شهرستان ، گام های بزرگی برداشته شده است.
پیمان جهانگیری افزود:حدود 50 پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک در دست اجرا است که بخشی از آنها بهره برداری شده و مابقی هم به زودی افتتاح می شوند.
وی اجرای این طرح ها را در شهرستان گامی بزرگ در توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی عنوان کرد.
امام جمعه اندیمشک هم گفت::انقلاب آموزشی از اهداف انقلاب بوده است که بدون زیرساخت محقق نمی شود.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:اگر فضای مناسب نباشد و زیرساخت مهیا نشود این انقلاب آموزشی صورت نمی گیرد و لذا از تلاش مسئولین در راستای تحقق پروژه های مختلف در اندیمشک تقدیر می شود.
مدیرکل نوسازی مدارس نیز در این آئین بر ضرورت همدلی برای تحقق طرح های بیشتر تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این آئین 18 پروژه فرهنگی آموزشی شامل چندین خانه عالم ، مسجد و مدرسه با اعتباری بالغ بر 147 میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه آموزشی فرهنگی دیگر شامل چندین مدرسه و مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
7281/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح فرهنگي آموزشي انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی