Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@01:34:30 GMT

فایرفاکس از گوگل‌کروم جلو می‌زند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۸۳۷

به گزارش ایسنا، با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از مرورگر اینترنتی فایرفاکس که سال‌هاست با مرورگرهای دیگری همچون گوگل کروم، مایکروسافت اج، اپرا، و سافاری اپل در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برد، حالا شرکت موزیلا به عنوان توسعه دهنده فایرفاکس تصمیم گرفته است نسخه جدیدی از این مرورگر را منتشر و ارائه کند که به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین ارائه شده از سوی این شرکت به وب گردی و جست جوهای خود در فضای وب بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش اهمیت مساله امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی، موزیلا همچنین به تلاش برای افزایش ضریب امنیتی در نسخه جدید این مرورگر یعنی فایرفاکس ۶۷، نیز اشاره کرد و به کاربرانش این اطمینان را داد که با خیال آسوده به وب گردی و ارسال پیام و ایمیل‌های موردنظر خود بپردازند.

موزیلا مدعی شده است که آخرین و جدیدترین نسخه مرورگر محبوب فایرفاکس قادر خواهد بود صفحات فضای مجازی را بین ۴۰ تا ۸۰ درصد سریع‌تر و زودتر بارگذاری کند و برای کاربران نمایش دهد

ماریسا وود، معاون مدیر محصولات فایرفاکس در مصاحبه‌ای با گزارشگر وب‌سایت the verge اعلام کرد که موزیلا به منظور افزایش قابل ملاحظه سرعت و همچنین امنیت سایبری نسخه جدید فایرفاکس بهینه سازی های متعددی را انجام داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)

عصر ایران- رنو 5 توربو در کلاس محصولات موتور وسط عقب- محور قرار گرفت. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ استفاده شده در توربو 2 خروجی برابر با 158 اسب بخار (گشتاور 220 نیوتن متر) داشت که طبیعتا افزایش بازده موتور مشکل افزایش گرما را نیز به همراه داشت. البته مدل محبوب بازار ایران در واقع نسخه استاندارد و غیر توربو رنو 5 بود که در نسخه های 4 درب و تعداد محدودتری 2 درب وارد خیابان ها شدند. اتاق نمونه توربو و استاندارد به جز پنل های بدنه در تریم توربو تفاوت خاصی نداشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی