Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش که فصل گذشته با ۱۷ میلیون پوند به برایتون پیوست و گرانترین بازیکن تاریخ این تیم لقب گرفت نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا سایت igeeksoccer به گراهام پاتر سرمربی جدید تیم برایتون توصیه کرد او را در فهرست فروش بگذارد.

این سایت با ارزیابی عملکرد بازیکنان برایتون در فصل گذشته و زیر نظر کریس هیوتن درباره بازیکنانی که باید بمانند و آن‌هایی که باید بروند به گراهام پاتر که به تازگی به این تیم پیوسته توصیه‌هایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Igeeksoccer درباره جهانبخش نوشت: این بازیکن ایرانی اخیرا وارد تیم شده، اما ناکامی او در ۱۷ بار حضور در ترکیب تیم نشان می‌دهد که او در لیگ برتر دچار مشکل شده است. او را بفروش.

نکته جالب توجه این است که این سایت به پاتر توصیه کرد آنتونی ناکائرت و سولی مارچ دو همپستی و رقیب جهانبخش را همچنان در برایتون نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

دلیل ناکامی مذاکرات جهانبخش و منچستر چه بود؟

نمره متوسط جهانبخش در دیدار برابر ساوتهمتون

ستاره ایرانی عاشق رونالدو و منچستر

انتهای پیام/

جهانبخش را بفروشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این شکست، باعث شده تا مقامات باشگاه درباره تداوم همکاری با این سرمربی در فصل بعد به تردید بیفتند و تصمیم‌گیری در این باره، در باشگاه به‌شدت پیچیده شده است. رسانه‌ها گفته‎اند که باشگاه هنوز نمی‌داند آیا باید برای فصل دوم هم با سرمربی سابق تاتنهام ادامه دهد و به همین‌خاطر به‌شدت به گزینه قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی فکر می‌کند. علاوه بر باشگاه، به‌نظر می‌رسد که هواداران هم ایمان خود را به این مربی و تیم او از دست داده‌اند؛ چه در استادیوم و چه در فضای مجازی، هواداران به اینکه تیم پوچتینو روحیه جنگندگی ندارد و در بازی‌های سخت و آسان‌ به‌راحتی شکست می‌خورد، اعتراض دارند.

آنها معتقدند که بخشی از دستاوردهای فعلی چلسی در بازی قبلی را هم مدیون کول پالمر هستند که این فصل در چند بازی به‌تنهایی بار تیم را به دوش کشیده. پالمر در 5بازی اخیر، 10گل زده است. برخی هواداران معتقدند او اثربخشی بیشتری از پوچتینو در تیم دارد و شکست سنگین در بازی آرسنال در غیاب این بازیکن را دلیلی بر درستی نظر خود می‌دانند. این شکست به‌صورت ویژه می‌تواند آینده پوچتینو و کادر او را در باشگاه به خطر بیندازد چون قبل از آن، عملا گزینه اصلی باشگاه بودند و حتی در برنامه‌ریزی اردوی پیش‌فصل در تابستان هم درگیر بودند.

کد خبر 847091 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی مربیان فوتبال جهان تیم چلسی

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا