Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، این نمایشگاه با محوریت قرآن و انقلاب اسلامی از 28 اردیبهشت ماه در سالن ولایت دفتر تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد و فردا 4 خردادماه خاتمه خواهد یافت.

مراسم اختتامیه این نمایشگاه از ساعت ده صبح فردا برگزار می‌شود و عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری، رئیس نمایشگاه، پخش کلیپ از نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

معرفی و تقدیر از برترین‌های قرآنی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی پایان بخش این مراسم است.

نخستین نمایشگاه دستارودهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز و امشب هم از ساعت 10 صبح تا 13 و 22 تا ساعت یک بامداد پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا نمایشگاه دفتر تبلیغات اختتامیه فقهی زاده بهجت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی