Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، سوم خردادماه با حضور در منزل سردار شهید مدافع حرم ذاکر حیدری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نزدیک در جریان زندگی خانواده وی قرار گرفت.
وی در این دیدار هدف داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را ضربه زدن به کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: درسایه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدای مدافع حرم دشمنان نتوانسته اند به ایران آسیبی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز به روند آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: زمانی صدام باور نمی کرد که این شهر به همت رزمندگان اسلام آزاد شود اما با عنایت پروردگار متعال، رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و روحیه بالای جوانان انقلابی خرمشهر از چنگ دشمنان رهایی یافت.
آل‌هاشم ادامه داد: دشمنان هر لحضه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما نمی‌دانند که روحیه جوانان آزادی بخش خرمشهر در جوانان امروز هم وجود دارد و برای دفاع از میهن خود آماده فداکاری هستند.
سردار شهید ذاکرحیدری هفدهمین شهید سرافراز مدافع حرم استان است که در نهم آبان سال ۹۵در منطقه جنگی حلب سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.
این شهید بزرگوار، از نیروهای بازنشسته سپاه بود که داوطلبانه عازم جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز دیدار با خانواده شهدا شهید مدافع حرم ذاکر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • منادی شفاف سازی در تولیت