Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:28:07 GMT

اهتراز پرچم 20 متری ایران در جنوب جزیره بوموسی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۶۰

اهتراز پرچم 20 متری ایران در جنوب جزیره بوموسی+تصاویر

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر پرچم 20 متری در جنوب جزیره بوموسی مشرف به آبراه بین الملی در دریای خلیج فارس به اهتزاز در آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سوم خردادماه ،مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی جزیره بوموسی با حضور در گلزار شهدای گمنام جزیره بوموسی ضمن قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام، با آرمان های والای امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا پور بابایی فرماندار بوموسی و ناوسالاریکم پاسدار محمد جواد مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد علیه السلام و تعدادی از مدیران جزیره وکارکنان نیروهای مسلح مستقر در جزیره بوموسی در این مراسم حضور اشتند که بعد ار تجدید میثاق با شهدا با حضور در پاسگاه شهید خرازی تیپ تکاوران دریایی امام سجاد علیه السلام پرچم بیست متری مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنوب جزیره بوموسی مشرف به آبراه بین الملی در دریای خلیج فارس به اهتزاز در آمد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل